A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf Golg III 1.9 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Középkorú hosszútávfutó

Szöveges ítélet

Mivel első "népítélet óta eltelt lassa 1 év, így gondoltam átírom kicsit itéletem és megosztom tapasztalataimat!
Vétel elött rengeteg Golfot néztünk meg, mielött e mellett döntöttünk. A kocsit a barátnőmnek szántuk. A tapasztalataim és igényünk szerint vagy a Golf III-as vagy egy peugeot 306 diesel jöhetett volna szóba.
Szempont: nem óriási de nem is lili puti kocsit kerestünk nem feltétlenül újat, ami azért tartja az árát.
És a legfontosabb szempont legyen megbízható!!! Mindent összevetve számunkra a Golf III-AS tünt a legkézenfekvőbbnek.
Sajnos a Golf III-as többsége nem túl jó állapotban van, sok a lehajtott, sok Golfot befogtak vontatásra is, a szervizelést meg kevesen ismerik.
Igaz, Magyarországon vagyunk... Ezt nem lehet elfelejteni.
Nálam a szervízelés nem azt jelenti, hogy olajat cserélnek benne néha, és esetleg egyszer egy évben a vízet megnézik a kocsiban.
Ettől sokkal többről kellene hogy szóljon a szervíz.
A választás rengeteg lehajtott kocsi között végül egy Mezőkövesdi 93-as 1.9 TD-re esett, 4 ajtós, fehér színben, melyért 800 ezret kellett lefizetni.
A kocsi alapvetően jó állapotban van, de egy teljeskörű futóműfelújjítás, és fékcsere ráfért.
Most korrekt az állapota, nem csörög benne semmi, aki hosszú
távon akar egy ilyen gépet használni érdemes minden ilyen kopó alkatrészt kicserélni benne.
A kocsin elektromos napfénytető, centrál zár, szervo kormány, eletromos tükör, vezető oldali üllésmagasság állítás van, halogén lámpák.
Aránylag extrás autóról van szó. A belseje is aránylag szép.
A motorja jól húz, bár picit hangos azért. Városban dinamikus és gyors,de autópályán nem erőgép, 130 kb az utazója, többet nem igen szeret.
Végsebességéről fogalmam nincs 130 km körül lehet vele utazni felette picit kezd hangosodni. Amugy 150-nél is húz még, de már nem szerencsés ott hajtani, mível az autó már 14 éves.

Fogyasztása magáért beszél: 5 litert eszik hosszútávon.
Nekem egy tzd Citroenem van ami igen jól fogyaszt de ez még azt is lefölözi.
Eddigi tapasztalataim és a családban 9 éve lévő másik Golf III 1.9 D kocsi alapján kimondottan jó. Első és másod autónak is nyugodt szívvel ajánlom.
Szerintem még ma is megnézik, kivéve akinek a mai "ufó típusú kocsik tetszenek" de az vessen is magára.
A kocsi sokat kibir, nagyon szerethető, de érdemes megkíméltet venni, mert azért egy lepusztúlt kerülhet sokba
is.
Remélem tudtam segíteni annak akit komolyan érdekel ez a típus.
Azt hiszem a Golfok közül ez az utólsó, amelyekből még nem spórólták ki az anyagot.
Modernebbek készültek, jobban már kevésbé. A véleményem elég szubjektív, de szerintem sokan osszák.

Egy év és 11 ezer km után véleményebb jehet már kicsit földhöz ragadtabb, de próbálom reálisan leírni a véleményem.
A kocsi nem szervízigényes, ha baja van rendbe kell tenni, de tényleg nem kell vele rohangálni szervízbe.
Eddig 1-szer hagyott minket az úton, mert egy olyan hűtőládát vittünk magunkkal hosszú hétvégére, ami elektromos volt (szivar gyújtóól ment ) és zárlatos lett és leverte a teljes elektronikát :(((
Azt vettük észre,hogy a motor leállítása után a kocsi nem akar indulni, és semmilyen elektromosság nem működött. Lejtőn kicsit belökve azonnal indult és haza tudzunk vele menni.
Ezen kívül baj nem volt vele.
Városban jól lehet vele közlekedni és országúton is, de hiába turbo a 75 LE nem valami sok, komotosabb utazásra való és nem többre.
Összeségében kellemes a tapasztalat, két dolog van ami nem tetszik, eszi az olajat, nem vészesen de észrevehetően, illetve kezd rozsdásodni amit idén de legkésöbb jövőre orvosolni kell.
A túlzott olajfogyasztását idén tavasszal megpróbálom orvosolni.
A kocsi jelenleg másod autó a családban egy 190 (2.5 TD) mellett, várhatóan 4-5 ig még meg akarjuk tartani.


Véleményeket, építő jellegű megállapításokat várok: kadarpeter@freemail.hu- címre.

Hibalista

- A futóműve szorult rendbetételre.
- Szilentek, lengéscsillapitók, gömbfej, valamint fékbetét és féktárcsa, váltóolajcsere, olajcsere

Ide hordtam szervizbe

BP. XVI. ker Viola u. (Karcsi) Korrekt szerelő és nem egy nyár alatt kíván meggazdagodni

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 243000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Yaris Következő autója? belátható időn belül marad
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)