Imádnivaló és megbízható (mostmár:)))
Szöveges ítélet
Nem tudom nem szeretni!Egyszerüen imádom,és meggy?z?désem hogy nem "?" tehetett a hibáiról!!!Nagyon szeretek beleülni,és mivel elég sokat használom,így már nagyon megszoktuk egymást!Tavaly minusz 24 fokban(akkor még nem volt garázsa) kb 3 mp-es izzitás után indult:))))Igaz hogy ez a 90 lovas változat,de mindig meg tud lepni(persze ne egy ferrarival hasonlitsuk össze)Nagyon kellemesen autózható és mindig kész egy kis száguldásra is.Szóval én nagyon szeretem.(remélem a barátn?m nem fogja ezt olvasni:))
Hibalista
- Kezdeném azzal.hogy miután megvettem,az utólag bekötött vonóhorog csatlakozó (az el?z? tulaj m?ve!!) miatt majdnem felgyulladt az autó!
- Állitólag mielött hozzámkerült,volt rajta nagyszerviz(vezérm?szij,ékszijjak,olaj,sz?r?k...stb)
- Kb 4000 km-et tettem meg vele,amikor egy pici piros lámpa,na meg egy er?s sipoló hang a tudomásomra hozta hogy kevesli az olajat a kicsike:(
- irány a benzinkút vegyünk bele egy kilóval.(10-40-est)
- Beleöntés,szintellen?rzés,mehetünk tovább(De azért nem gond nélkül,mert ott maradt a kérdés???Hová tünt az olaj,ami elötte még megvolt???)
- Hazaérkezés,szerel?höz elvivés(nagybátyám,és már 100 éve dizellel foglalkozik)
- Mire odaértünk,arra már gyönyör? habok keletkeztek az olajbeönt? sapkánál!
- Akor már nézzük át az egészet!
- Keressük az új vezérm?szijjat,de sehol nem találjuk.Ugyanigy a többi "kicserélt alkatrészt sem(ez persze az én hibám is,mivel nem mindig kellene hinni az eladónak,még akkor sem ha az ember már jó ideje ismeri!!!
- És itt indult egy kissebb kálvária az autóval:
- Természetesen minden szükséges alkatrészt megvettem hozzá
- (szijjak sz?rök,beleértve a pollensz?r?t is,ami egyenesen nem is volt meg:/ kb olajjal együtt 25ezerbe kerültek)
- Azt a tanácsot kaptam hogy nézzük meg a f?tengely végén található vezérm? kereket,mert néha illik cserélni.Viszonylag újnak tünt,tehát nem bántottuk(új is volt csak a csavar volt régi,de ezt kés?bb)
- Tehát minden kicserélve,inditás,csodálatos dizel hang,a turbó gyönyör?en muzsikál:))
- újabb 4500 kilométer,és "gyönyör?" fekete füst csap ki az én kicsikém hátuljából,meg villog a vizszint visszajelz?!
- Ilyedség hatalmas,futás a bácsikához!Nézi nézi,majd megállapitja hogy elfordult a vezérlés.mondom okéé,de hol a viz.
- Hát persze hengerfejes is lett.
- Ismét szétszedés(a hengerfej csavarok maguktól potyogtak ki)Az alsó vezérkerék levétele,a csavar szntén kiesett,a kerék belsejéb?l eltünt az ék!!
- Hengerfej nyomáspróba(jó volt:)) tömítés vétel,új csavarok vétele,csavar 4000ft,töm? 10000 ft,vez kerék csavarral 6200 ft.összerakás indulás.
- Sajnos hideg inditáskor van benne egy kellemetlen ékszij hang,de nem tudom kiküszöbölni,külömben is melegen eltünik:))
- Jaa és kiderült hogy van benne egy 25%-os sperr difi:)))))))))
- És boldogság:))))))
- Azóta csak a kötelez? szervizek:)))))))
-
Ide hordtam szervizbe
Nr.1
? a nagybátyám.
A legjobb:))))))
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Zalaegerszegi VW szerviz:((((((((((
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 204000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | LADA 1.8as Havassy motoros | Következő autója? | Nem tudom,max mellé veszek egy másikat:))) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
