Igénytelen koplalóművész
Szöveges ítélet
Egy nagyköbcentis benzinesből ültem át(nem adtam el csak hétvégi autó lett belőle), ami gyakorlatilag ugyanerre a platformra épült de ég és föld a különbség a kettő közt minden szinten. Meglepő volt először, hogy ez gyakorlatilag szinte nem fogyaszt üzemanyagot. Ez még a régivágású dízel, nem sdi, kicsit szebb a hangja ha lehet ilyet mondani egy dízelről. A menetteljesítményei nem túl kiemelkedőek, de városba ésszerű használat mellett pont kielégítő. Autópályán kényelmesen tartja a 120-130 as utazót, egyszer próbáltam csak a végsebességét, 170 volt egy személlyel kis lejtőn hátszélben, de gyorsan abbahagytam a keménykedést mert sajnos nem adnak ingyen hengerfejet :) .
Így közel a 300 ezredik km-hez is hibátlanul indul mínusz sokban és egy gramm olajat nem fogyaszt. Ehhez valószínűleg hozzájárul hogy az ember nem tapossa ki a szerencsétlen szemét mert akkor sem megy sokkal jobban ha 4000-ig pörgetem, mert elfogy a nyomaték.
A komfortszint (CL) nem túl magas, van benne szervokormány meg rádió, kb ennyi. Ellenben soha nem fog az elektromos ablak elromlani :). Amit tud azt ugyanolyan szinten tudja mint újkorában. A kárpitok nem szakadnak ki a futómű nem hullik szét, a motor ha megkapja amit kell kimegy a világból.
Nem különleges autó, de a mindennapok során hozzánő az emberhez. Meg lehet szeretni.
Hibalista
- Semmi nem romlott el rajta.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam végeztem el a kopóalkatrészek, szíjak, olajak cseréjét.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 270000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vento VR6 | Következő autója? | Transporter |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
