A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1,4 CL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha Stirlic nem is de Kovács úr tudta

Szöveges ítélet

Már két éve is elmúlt, hogy nyolc évesen 211 ezer kilométerrel, de vezetett szervízkönyvvel megvásároltam "Kovács úr élete második autóját" a Golf III-at.
Bevallom a kiválló külcsíny és az alacsony vételár miatt ugrottam bele a buliba azzal a céllal, hogy "reális" haszonkulccsal továbbadjam. Ez mind a mai napig nem történt meg és már nem is fog. Megkedveltem az utólag hozzábarkácsolt központi záron kívül bátran nullextrásnak, vagy full fapadnak nevezhet? kocsit. Pedig a hatvan lóereje is mindent megtett annak érdekében, hogy sírva meneküljek valami temperamentumosabb gép ölel? karjaiba, de nem így történt.
Éspedig azért mert ez a kocsi jóóóó. Igénytelen, strapabíró, megbízható, olcsón fentartható, jó formájú. Az id?k során belül és kívül sokat javítottam az extralistán, így már jobban megfelel a mai követelményeknek. Egyébként a tulajdonosok tuning vágyainak szinte semmi sem szab határt, szinte minden elképzelés készen megvásárolható valamelyik tuningm?hely kinálatából.
Visszatérve a kocsi értékeihez ide sorolom azt, hogy ha az ember betartja a kötelez? szervíz periódusokat és ki is cserélteti az el?írt alkatrészeket akkor akár 10 évesen negyedmillió kilóméter után is tényleg gondtalanul autózhat egy b?ven 1millió forint alatti kocsival. Én családi kocsinak használom, napi munkábajárás, hétvégi családlátogatás, nyaralás, házépítéshez utánfutózás, lehajtott üléssel épít?anyag cipelés, kutya dokihoz hordás tartoznak a feladatai közé.
A menetteljesítményekr?l annyit, hogy a kocsi nem az autópályák királya, de 140-et lehet vele tartani. Az országuti el?zgetés viszont rémálmaim rendszeres szerepl?je. A 80-ról gyorsításhoz nincsen megfelel? sebességi fokozat az autón. Ezért csak a fogyasztás kárpótól kissé. Nyáron 6,5-7 télen 7-7,8. Nyolc litert még soha nem sikerült letolni a torkán 100 kilométerre.
Negatívumként említem, hogy a tükörjégen ez is megcsúszik és ha nem elég ügyes valaki akkor akár két autónak is neki tud csúszni, valamint hogy az extralistáról 94-ben még hiányozhatott a szervókormány(pótolva) és a légkondicionáló.

Hibalista

- generátor javítás 20.000.-
- gyujtótrafó 19.000,-
- kerékagy csapágy 3000.- körül
- bal hátsó központi zár motor,javítás lehúzós m?helyben 11.000
- vízpumpa 14.000.- körül
- gyujtókábel 2.800,-
-

Ide hordtam szervizbe

Autostudió BT

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 211000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Prysma 1,6 Következő autója? Golf V.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)