Gyenge, de elpusztíthatatlan
Szöveges ítélet
Az 1,4-es motor gyenge, viszont a fogyasztása igen jó. Mivel CL felszereltségű nincs benne szervó, ami azért nem lenne rossz, bár kb 30000-ért már raknak bele. Ettől eltekintve az autó nagyon jó. Precíz német minőség!
Már három éve nálam van, és még mindig semmi hiba. Közbe, ha sz@r benzinnel sikerül megitatnom, akkor azt észreveszi. Most fogja elérni a 100.000km-t, ezért esedékes lesz egy-két kisebb javítás. Kizárólag karbantartás(olaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, fékbetét pollenszűrő).
Hibalista
- 2008.12. - A központi zár a bal hátsó ajtón nem üzemelt. Otthon szétszedtük, egy kábel volt lecsúszva.Ezen kívül semmi. Olajcsere, vezérműszíj és vízpumpa cserélve. - 2009.06. - Most megy műszakira, arra is csak a fékbetéteket kell lecserélni! - 2011.01. - 100.000 km után párásodott be az elosztófedél. El volt repedve. Csere 2800 Ft. Ennyit költöttem 3 év alatt a 16 éves autómra. - Szerelő még nem látta mert nem volt rá szükség, meg szerintem egy darabig még nem is fogja. - 2011.06. - 107.000 km Most volt műszakin, megint nem kellett rá költeni semmit. - 2011.08. - 108.000 km Eladtam! Dízel lett helyette.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 63000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Thalia | Következő autója? | Ford Fiesta 1.4 TDCi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
