Femme Fatale
Szöveges ítélet
Első kocsim egy kispolszki volt, szelleme azóta kísért álmaimban, senkinek nem javaslom a beszerzését, hacsak nem megszállott szerelőről vagy gyűjtőről van szó. Ezt követte egy zöld színű 1500-ös Lada. Fapados kis jószág volt, azonkívül mindig igen szomjas, de azért szerettem. Eljött a modernizáció ideje, viszont nem akartam vatta új kocsit 40 éves hitelre venni, így kézenfekvő volt a használtautó vásárlás. Először egy kis Suzuki Swift 1.3-as sedannal szemezgettem, majd hamarosan kiábrándultam belőle, amint megláttam az alvázát. Ilyen "rohadt" autót még életemben nem láttam! A színe jó lett volna, bár legkevésbé ez a szempont vezérelt, pedig a "mi autónk"-kal nagyon elégedett lettem volna korábbi tapasztalotok kapcsán. A Golf-ot az interneten láttam meg először, majd kb. egy hét múlva már magam tankoltam bele :) A kárpit gyári és nagyon jó állapotban volt és van is jelenleg mert vigyázok rá mocskosul. A dohányzást meg a koszt rühellem a kocsiban!!! Megbizonyosodtam róla, hogy ez a kocsi rendkívül strapabíró. Debrecenból halott katalizátorral jöttem haza 10 km/h sebességgel, de hazahozott a baby, prüszkölve, küszködve, úgy, hogy le sem fulladt. Szerszám nem volt nálam semmi, trailer-t nem lett volna pénzem megfizetni így maradt a próbálkozás, hogy hazaérjek. Sikerült! Jó tíz kemény órába tellett míg Szegedre értem vele. Később a fényszórók állítódtak el, melyet gyorsan orvoslotak a szervízben. Sikerült letörnöm a kesztyűtrató fogantyúját, ezt majd meg kell javítanom. Lakatolni kell majd a két első sárvédőt, illetve ki kell cserélnem a csomagtér világítás és a műszerfalvilágítás izzóját. Egyéb baja nincs az autónak. Ezzel a kocsival komolyabb előzésbe nem szabad belefogni, mivel úgy tapasztaltam, igen lomha jármű. Szóval nem harap, de elég stabilan lehet vezetni. A kormány nem szervós, ennek ellenére elég könnyű tekergetni, bár lehet, hogy csak a Lada után mondom ezt :) A sebváltó elég masszívnak tűnik, a váltáshoz bátran bele kell markolni a váltóbotba. A Lada váltó után nekem ez is újdonság, nincs akkora holtjáték. Az utas és csomagtér nagysága megfelelő, bár hátul mintha kevesebb hely lenne. Klíma nincs benne, ezt sajnálom, bár hozzáértők mondják, nem is baj, mert így nem eszik(iszik) annyit a jószág. Kifejezetten tetszik viszont a fék. Ha benyomom a fékpedált, az autó feltépi a flasztert is csakhogy megálljon! :) Ezt kevés autóról lehet elmondani. Szóval mindent összevetve eddig nekem ez a kocsi nagyon bevált, ha nem lesz komolyabb baja megtartom míg szét nem rohad teljesen :)
Hibalista
- Katalizátor 40.000 HUF
- Gyújtógyertyák + Alapjárat állítás 18.000 HUF
- Fényszóró beállítás 1300 HUF
- Műszaki vizsga + hátsó fékbetét 25.000 HUF
Ide hordtam szervizbe
SOHA TÖBBÉ MÁRKASZERVÍZ!!!
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Ádok Lajos - Kipufogószervíz - Szeged Szabadkai út
Peugeot Kovács Szeged Kálvária sgt.
Polgár Autószervíz Szeged Szabadkai út
ŐK MIND NAGYON LELKIISMERETESEK ÉS NEM HÚZZÁK LE AZ EMBERT PÉNZZEL!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 128000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Lada 1500 | Következő autója? | BMW 7 1994-2001 széria, de a Golf megmarad :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
