Félek, nem kapok jobbat
Szöveges ítélet
Németországból saját szerzeményként került hozzánk, 300.000 km-el. A kocsi átnézésekor találtam, egy még 11 hónapra érvényes garanciavállalást az egyik német szakszervízt?l, amit a keresked? nem vett észre. 2001-ben itthon megállt 1.5 millában. A kompressziója, emissziója a gyári volt, bontatlan motornál! A négy év alatt karosszériás látta /kertkapu/, futóm?beállítás, csapágycsere, olajcsere és 3 db biztosítékcsere történt. Építkeztem, belefért minden, ami kellett. Legalacsonyabb fogyasztás 100-on 4,5 a legnagyobb 5,8 /tartósan 170, Németország/ Elektromos minden, este úgy néz ki belülr?l mint egy ?rhajó, könyökl?, tempomat, stb. Nyomatékos, jó vezetni, a kemény futóm? nem szereti a magyar utakat. Belül tágasabb mint a IV-es rokona. Nem sportgép, családinak legjobb. Én 10.000-ként cserélek benne olajat, meghálálja. -23 fokban csak én nem melegítettem az utcában a kocsit.
Hibalista
- Nem volt
Ide hordtam szervizbe
profi maszek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf 5 ajtós | Következő autója? | VW Passat TDI vagy Toyota Avensis |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
