Egy autó, amire mindig számíthatsz
Szöveges ítélet
2 éve vettem az autot mint első autó.2 év alatt 1x hagyott cserben mikor reggel nem indult a szétégett gyújtáselosztó miatt,de előző nap délután még vígan hazavitt és csak utánna adta meg magát.Külsőleg szép visszafogott a formálya, a belső tér meglepően nagy és minden precizen van össszerakva 130000 km után se zörög csörög semmi, a műanyagok olyanok mint új korában.
Tavaly lett cserélve féktárcsa meg kinyomócsapágy a műszaki miatt.Az öregem japán vasába csak 1 vezérműszíj kerül ennyibe mint amennyibe nekem ez a két dolog került. Az 1.4 es motor nem egy erőmű de nem is erre készítették hanem arra hogy ha reggel beszálsz és elindulsz mindig el is érj oda ahova indultál.
A fogyasztását közepesnek ítélem mivel nem 1 japán papir gép amit könnyen cipel a motor de hamar törik, az ember valamennyire biztonságossabban érzi magát a robosztus kasztniba mint 1 swift papir vázába. Most már elmult 10 éves de nem hiszem hogy lecserélem max 1milla körül adnának érte annyiér meg szerintem nem éri meg eladni mivel mit vbegyek utánna 4est értelmetlen ugyanaz a motor mint ez, vagy 5öst nagyon drága renault citroen fiat alfa kizárva csak vw vagy audi jöhet szóba de most nincs olyan modell ami sztem meg is érné a cserétpár évig még tuti húzza, az alkatrészárak meg úgyis nevetségesen olcsók ugyhogy marad.
Hibalista
- Gyujtáselosztó fedél+rotor(gyári volt, Új utángyártott 2000ft:D)
- 120nál fékbetét+tárcsa,termosztátház, folytószelep pucolás, kinyomócsapágy
Ide hordtam szervizbe
Maszek....:D
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Talán A3-as majd egyszer. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
