Dögunalom
Szöveges ítélet
Dögunalom. Tank, 1200 km, tank, 1200 km, tank....... olajcsere, aztán minden előről. Országúton sok csomaggal 90-es tempó mellett (Bosznia) 4,7 l/100 km (klímával). Max fogyasztása klímával: 7 l. (Pécs-Pest 1 óra 50 perc)
Minden a helyén volt, ott, ahol az ember keresi. Minden úgy működött, ahogy gondoltam, hogy működnie kell. Kivétel: bajuszkapcsolók. Szerintem az Opelé logikusabb, de megszokható
Hibalista
- Első csapágyak kb 20.000. km-enként, ára: 5.000.- (jobb-bal összesen)
- Lengőkar úgy 190.000 km körül. ára: volt vagy 10.000.-
- Turbo vezérlő szelep 180.000. km körül, ár kb 14.000.-
- Ablaktörlő kapcsoló: megcsinálták 5.000.-ért
- Hátsó ablaktörlő spiáter eldobta magát: 3.000.-
- Vezérműszíj csere 170.000 km-nél (olajszervízzel (full szűrő csere, + olaj) együtt volt vagy 20.000.-
- Fékbetét+tárcsa csere 170.000. km-nél, ez is volt vagy 20.000.- Ft
- 1 garnitúra izzítógyertya (-20 fokban csak a második pöccre indult, és sűrű olajos füstje volt: 1 gyertya sem ment benne!): 20.000.- Ft
- Klímafeltöltés: 8.000.- Ft
- Kormányszervó eldobta magát (szíjcserénél túlfeszítették, emiatt megrottyant a csapágy): 20.000.-ért bontott, fel is rakták
Ide hordtam szervizbe
Golf Garázs, Komáromi mester, Pécs, a Baptista templom mögött
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Kadett 1,7 D | Következő autója? | VW Golf IV 1,9 TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
