A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1.4 CL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utas első kérdése pár km után: ez tényleg csak 1.4? :)

Szöveges ítélet

A válasz igen ez csak 1.4, de ez egy jól karbantartott 1.4!
Ami elsőre megfogott a vásárlásnál az a kasztni állapota, nagyon szép volt( ugye mint tudjuk eléggé gyakori vendég a korrózió a 3-asoknál), illetve a motor hangja, nagyon megkímélt állapotot feltételezett( ez így is van, mert a 60 paci, szerintem még mind megvan, nagyon max 1-2 ló szökhetett el a ménestől :)
Azért voltak vele gondok később bőven, (lásd hibalista), de ettől még szerethető a VWerda!!!


Ami magát a vezethetőséget, menettulajdonságot illeti, szerintem egész tűrhető az 1.4! 5 fővel mondjuk tényleg lomhább, de 1-2 fővel simán vállalható, nekem főleg kis távokkal 2x3-4km illetve havi 2 nagyobb úttal (összesen havi kb 330km) 7,5-8L az átlagfogyasztás télen!(15" alufelni 185/55 gumival)
Vezetni pedig állítható futóművel egész sportos, kanyarokat 90-100-al simán be lehet venni és nem is pattog el.
Pakolhatóságra átlagos, bár volt hogy ágyat is hoztam el, a jobb 1-ben 1 fővel :)

Az alkatrész árak nagyon barátiak, viszont a kor miatt már nagyon sok probléma adódhat, igazából nincs viszonyítási alapom más 20 éves autóval, így ezt kicsit negatívként éltem meg.

Summa-Summárum:
Egy biztos a sokak által kedvelt TDI-k Sokkal szervizigényesebbek, hol a Turbó tölt túl vagy ragad be, hol adagoló, így aki nem jár évi 20-25.000 km-t annak a benzineseket ajánlanám, illetve a nagyobb benzineseket!

Egyedül a klíma hiányzik egyébként belőle, de az is csak nagy ritkán!
Illetve amiért meg kell válnom tőle az is egy igen egyszerű ok, ki fogja nőni a család! Egy biztos, aki megveszi jól fog járni vele!

Hibalista

- Első féktárcsák(Brembo) - - Hátsó kerékcsapágyak 2x is(utóbbi a peres gumi/nagy felni kombó+ szigorúbb ültetés(kb 9-10cm) - - Váltó+kuplungszett(Sachs)+Váltóolaj+ váltórúd felőli szimmering - - Szelepfedél tömítés(rá 1 hónapra ugyanúgy eregette az olajat, pedig márkás került bele, de nem cseréltem ki, mivel nagyon minimális 1 olajcsere periódus alatt, ami nálam 6000km vagy 1év,kb 3-4dl! - - Első-hátsó lengéscsillapítók kb. 1-2 hónapig bírták a vétel után, hátulra kapott Sachs-ot majd később lecseréltem komplett állítható futóműre(FK) - - Termosztát beragadt a vétel után kb. 6 hónappal természetesen zárt állapotban, szerencsére a motor nem főtt meg! Cseréjét saját magam oldottam meg! - - Indítási Probléma 1 (2012 november): - Egyik novemberi napon melóból hazafele nem tudtam indítózni se, lemerült az akksi, gondoltam régi már úgyis kicseréltettem, nem segített újra előjött az új akksival is, majd kiderült, hogy egy rövid-zár okozta, ami miatt a hátsó ablaktörlőm se működött - - Indítási probléma 2 (2013 december): - Indítózás ment, tekert valószínű benzint is kapott néha sokadik próbálkozásra be is indult! - Mint később kiderült a gyújtáskapcsoló kopott el, kapott egy gyári bontottat, egy haverral cseréltük ki kb. 30perc alatt, azóta pöccre indul megint! - - Egyenetlen alapjárat: - A hibát muszáj voltam magamnak felderíteni, a gyújtáselosztó rotor vége elolvadt, valószínű párat jutott az elosztófedélbe (legalábbis erre tudok gondolni) - Cseréjét hamar tudtam orvosolni szintén saját kezűleg(pedig vidéken voltam vendégségbe, de VW alkatrészt nagyon egyszerű beszerezni szinte bárhol) - - A Központi zár és riasztó is szívatott évszaktól, időjárástól függetlenül! - Cseréltetni 3 KP motort kellett, illetve időnként vinnyogott a riasztó és olyankor alig lehetett leállítani, mint kiderült mikrokapcsoló hiba volt! - -

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelők...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Bora vagy Passat
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)