A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1,8 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az iszákos kényelem

Szöveges ítélet

Ez az autó első látásra szerelem volt. Fekete ötajtós 3-as. Beindítottam, és rögtön elfogott a hév, hogy bármilyen szakadt is, az enyém lesz. Így is lett. Igaz, hogy a következő napokban megkezdődött a csereakciók sorozata, de ezek nem voltak számottevőek. Amiket felsorolok, azok inkább a hanyagság jelei voltak: elkezdtem a hátsó kipufogódobbal(egy 3-as GTI-nek raktam rá a dupla króm végződésű dobját), majd következett a 2 db hátsó lengéscsillapító(mert a hazafelé úton olyan volt a hátulja, mintha egy tengeri hajókázáson lettem volna:-))). Ezekkel a dolgokkal elintéztem a hang és az ingadozás kérdését. Ezután vettem észre, hogy a központi injektor bakelit talpja úgy tátog, mint egy krokodil. Ezt is sikerült pár ezer forintból megoldanom. A nagyobb probléma csak ezután következett. Nem volt elég intenzív a klíma(merthogy klímás, bőrös, elektromos kütyükkel teletűzdelt autó volt). Elvittem egy klímáshoz, mondván csak fel kell tölteni. Na persze Móricka:-))) A klímás kinyögte, hogy klímahűtőt kell cserélni, aminek az ára 43000.- plusz a csere plusz a töltés. A tranzakció 62000.-nél meg is állt. Ezután persze már minden működött- gondoltam én, mert mint utólag kiderült a tetőablak sem az igazi. Kinyitottam ééééééésssss úgymaradt. F....a mondhatom. Szétszedtem és kiderült, hogy az egyik oldalon a mozgató mechanika van eltörve. Utánnéztem és kiderült, hogy csak gyári javítókészlet van és 23000.- Erre beintettem, és a neten keresgélve találtam egy komplett tetőablakot 22000.-ért. Na ezek után mondtam, hogy rendben van az autó, ám nemsokára egy szép 15"-os fekete színű alufelnit a fekete autóra. Gyönyörű lett.
Az autó egyetlen szépséghibája a fogyasztás. Városban télen a 10-11 liter simán, autóúton 7,8-8,5 liter. Csreébe azonban egész jó menetteljesítménnyel bírt: 160-nál 4800-at forgott a motor.

Hibalista

- Injektor talp kb.5000.-
- Hátsó kipufogó 11000.-
- Hátsó lengéscsillapítók 16000.-/db sachs
- Klímahűtő 43000.-
- Tetőablak 22000.-

Ide hordtam szervizbe

Többnyire saját magam szervizeltem, mert annyira egyszerű a technika, és könnyű hozzáférni mindenhez.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 204000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Omega Következő autója? Audi A4 2,8 V6 Quattro Avant
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)