A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1.9 TDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az elsőszámú kedvenc :)

Szöveges ítélet

Kezdjük a legelején. Mielőtt megvettem, hasonló évjáratú Civicek (1.5lsi) és Golfok között válogattam, aztán nyert a Golf (még ha a szívem inkább a Honda felé is húzott/ húz). És hogy miért? A Hondáknak nagyon jó a futóműve, de túlságosan is összetett, alsó-felső-középső-külső-belső lengőkar, 18 szillent, stb. és ez csak egy kerék. A második ok, nem titkoltan a gazdaságosság. Ha egy dízelnek kicsit jobban is nyomja az ember akkor is kijön sokkal kevesebbel, mint benzines társai (ez van). Szóval eldöntöttem, hogy veszek egy Golfot, sikerült is találni egy jót, ráadásul pár kilométerre. Uccu neki, nézzük meg. Jó, korának megfelelő állapotú (Neeem, nem szétrohadt rozsdakupac. Először még vicces volt ezt hallani a kollégáktól, de háromszor-négyszer egymás után már nem annyira), motorja nem füstöl, belseje !hibátlan! és télen is pöccröff :). Jelenleg annyi van vele, hogy lakatolás alatt áll az autó, mert 21 évesen azért már illett a küszöbnek kilyukadnia, de ezt orvosoljuk és újra szép és jó. Hosszabb távon is nagyon kényelmes, napi 500-600 km után se úgy szálltam ki belőle, hogy "A p*csám de elültem!", és hála a hosszú váltónak (140-nél ~3000-et forog a motor) pályán se zavaróan hangos az autó. Na de akkor most egy kis rossz. Dízelről lévén szó, a fődarabok (adagoló, turbó, csúcsok) drágák, bár közel sem annyira mint a modern dízelmotor alkatrészek, de azért egy adagoló felújítás is 120,000 Ft környékén mozog. Másik dolog, amivel tisztába kell lenni senki se akarjon 100,000 km alatt futott hármast venni, de akit nem zavar a kilométer annak csak ajánlani tudom, az enyémbe is közel félmillió km van, de hálaistennek a motorja még mindig jó, és erős, már biztos nincs meg benne a 90 lovacska, de ami megvan még azok már edzettek ;). Nagyon szeretem az autómat, és biztosan nem fogom eladni csak azért mert mondjuk megengedhetek majd magamnak egy másikat, akkor lesz lecserélve vagy esetleg csak félretéve, ha már nem fér benne a család (azért 2-3 kisgyerekkel elindulni vele nyaralni, már lehet kicsi lenne). Lényeg a lényeg, jól bevált megbízható konstrukciók, nem csak nekem váltak már be, kicsi pénzből megbízható autó. Deutschland über alles! :D

Hibalista

- Mióta nálam van, még a kezdet kezdetén, nem mindig akart szépen hibátlanul indulni, de egy gyújtáskapcsoló betét csere után jó is lett, és egy vízcső kilyukadt (eldörzsölődött)és, és... ennyi. *.*

Ide hordtam szervizbe

Magamnak csinálgatom. Csúnya is lenne, ha autószerelőhöz hordaná az autószerelő. :D

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 420000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Touran 2.0 CR TDi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)