Amíg szét nem esik
Szöveges ítélet
2003-ban vettem,860-ért,akkor 11 éves volt eleinte fostam,hogy sokszor kell szervizelni,de ha a zöldkártyát meg a műszakit nem számoljuk 2-szer voltam vele szerelőnél(fék,kipufogó).Az árát megérte,400-at szerintem most is megér,ami azt jelenti,hogy kevesebb,mint százezret vesztett az értékéből évente,egy 7-es bömzinél ez min. 2milla:)
Teljesen fapad semmi extra nincs benne,de nem is nagyon hiányzik,pláne,hogy 16 éves koromig ketten ültünk hátul egy kispolszkiban a húgommal,közöttünk az útibőrőnddel.De vezettem a nagyapám trabantját is,ami szivatóval indult,de ha túl szorgalmasan "szivattad" akkor úgyse...
Sokan írják,hogy gyenge(60 ló),de én amíg leérek a Balcsira a 82-esen átlagban 15-20 verdát magam mögött hagyok a 100km-es úton-pedig lakott területen nem nyomom 60-nál jobban.Az viszont igaz,hogy 100 fölött jobban húz 5.-ben,az egyik haverom azt hiszi öngyilkossági szándékkal kapcsolok föl az előzés végén.
Ha valaki nem akar 3milláért egy zsír új,nullextrás kompaktban feszíteni,akkor tudom ajánlani,bár annyira azért nem nagy fíling,hogy az iwiwen az legyen a kezdőképem,amint benne üldögélek:)
Hibalista
- a fékbetéteket kellett egyster soron kívül cserélni,semmi váratlan vagy bosszantó hiba nem jött elő
Ide hordtam szervizbe
Győrszabadhegy, Templom u.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | vmi muscle car:) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
