A sötétkék kombi dízel
Szöveges ítélet
Az autót 1,5 éve vettem egy közeli ismerősömtől,de 1 kicsit drágán a piaci ár felett. Persze kérdezték,hogy mi a fuck-nak nekem 1 kombi,de nem bántam meg ha nem pakolok bele az nem hátrány,de amikor költözködtem vele akkor baromi nagy előny volt a nagy csomagtartó. Az ágyamat például úgy beraktuk,hogy még a hátsó ajtót is le lehetett zárni. A praktikusságáról ennyit.
Kinézete alaphelyzetben nem 1 nagy szám inkább randa mint szép.
Na,de az az alap,ha lesötétíted dobsz alá 1 Bilstein futóművet és 17" sűrűküllős alukat 215/45-ös gumikkal akkor már vonzza a tekinteteket. Így már az úttartása sem olyan mint 1 hajónak hanem sokkal sportosabb mint azt sokan gondolnák.
A menetteljesítménye nem valami őrületes,de azért megfelelő.
Az M3-ason villogtam már le vele X5-t 190-nél,de azért nem így járok vele állandóan,de ha kell lehet vele büntetni.
A fogyasztása városban 7l autópályán 6,5l körül van 140-150-es tempónál?de Lement már 5,5l-re is,de az már nagyon nyugdíjas.
Megbízhatónak elég megbízható még így 13 évesen negyed millával a motorjában is. Simán elindultunk vele 1 3000km-es túrára.Egyetlen egyszer szopatott meg Siófokon amikor a szétkopott műanyag pöcök a váltó rudazatban végleg az utolsókat rúgta és 15km-en keresztül csak 1es és 2es fokozat volt onnan felfelé semmi,de aztán megjavult.Mihelyst visszaértem elmentem és megvettem hozzá az alkatrészt és rögtön ki is cseréltem azóta tökéletesen működik.
Egy két dolgot azért átalakítottam benne előre G60-as fékek kerültek,na azok már harapnak rendesen.
Kapott 1 digitklímát ami ebben a típusban nagyon ritka és bicskakulcsot,
A gyári gagyi üléseket kivágtam belőle helyette 1 garnitúra 4 fejtámlás VR6-os ülést raktam bele ami még fűthető is.
Előre FK lámpákat raktam ködlámpával az utastérben a szórakoztatásról 1 LG multimédia lejátszó gondoskodik amiben még a navi is benne van.
Rohadni csak 1-2 pöttyben rohad+a küszöb 1 kicsit,de nem vészes.
Összességében nem rossz kis autó ha az ember foglalkozik vele és nem sajnál rá költeni 1 kicsit.
Hibalista
- Turbó nyomás szabályzó
- Ékszíjfeszítő görgő
- Klimaventillátor szabályzó
- Csapágyak,szilentek,de ez a 17" felni hátránya
- Szélvédő szép lassan magától berepedt
- Talpas
- Váltónál a kapcsolórudazatnál szétkopott 1 műanyag pöcök komplett csere
-
Ide hordtam szervizbe
A helyi VW specialistákhoz a Benes testvérekhez hordtam bármi baja volt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 9 tc | Következő autója? | Audi,Skoda |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
