A német fostalicska
Szöveges ítélet
nagy volt a családban az öröm,első német autó,szerettük is amíg nem kezdett el kopogni az a fos motorja (suzuki ezres simán legyorsulja)nem is beszélve a kemény üléseiröl amiben 100 km után elkezd fészkelődni az ember.4 ember szállítására teljesen alkalmatlan,olyan gyenge,hogy egy kamiont nem tudsz vele megelőzni.ment is piacra,meg is vették,mert német.soha többet német autót.a toyotába 200000 km után fékbetétcsere,tárcsák még jók !!!!!!!!!erröl ennyit.
Hibalista
- vásárlás után 4 lengéscsillapító,hidrotőkék
Ide hordtam szervizbe
győr
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 105000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 2105 | Következő autója? | toyota yaris verso |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
