A lángoló szörnyeteg
Szöveges ítélet
Kényszerűségből döntöttünk melette(anyagi gondok).Egy kitünő Vw Polo Classikot váltott ez a rém.Elsőre megtetszett kevés kilométer(14 évesen 85000)vezetett szervízkönyv,rozsdamentes kaszni.Aztán jött a feketeleves.
1.:Az összes teleszkópot ki kellett cserélni.
2.:Az autó minden előzmény nélkül(legtöbb esetben lámpánál első helyen)leállt ez az ü.a.szivattyú cseréjét eredményezte.Ez a művelet a szervízben nem sikerült ugyanis a szivattyút nem rögzítették rendesen és néha nem tudott benzint szívni(de én szívtam rendesen).Ezt otthon oldottam meg.
3.:A kipufogó egyszercsak szétnyílt és az amúgy sem halk motor egyszer csak nagyon zajos lett.
4.:A hab a tortán 2006 karácsonya előtt 2 nappal.Család a kocsiban sötét este egy erdős részen.Először elment a világítás majd a műszerfalból felcsaptak a lángok.A km óra zárlata miatt a biztosíték valamiért nem oldott ki így az egész kocsi nem csak a műszerfal égett el.Természetesen csere ami VW-éknél nem olcsó.
5.:Értékesítés előtt 2 héttel elkezdett torpanni rángatni.Azt hittem hogy megint az üa.szivattú de nem.Lamdaszonda kiégett de még a katalizátor is szétesett.Gyors javítás portáról eltakarítás!
Hibalista
- 4db teleszkóp,lambdaszonda,katalizátor,kipufogó,km óra,üzemanyag szivattyú,fűtőmotor,központizár,kuplungbovden
Ide hordtam szervizbe
1.:Egy márkafüggetlen szervíz,ahol az ü.a. szivattyút cserélték de nem jött össze.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
2.:Egy szerelő ismerős aki fű alatt márkaszervízbe hordta neki össze jött.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Polo Cassic | Következő autója? | Suzuki SX4 1.5 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
