A-ból B-be 5*
Szöveges ítélet
Szinte újonnan került hozzánk így az óra szerinti 150.000km-t garantálni tudom. Soha semmi baj nem volt vele, olajat és a kopókat rendszeresen cseréltük. Akkoriban nem csak én használtam az autót, így gondoltam nem csak nekem kell rá odafigyelni. Tévedtem. Kihúztam a pálcát, olaj csak jelezte, hogy valamikor volt benne. Ekkor már késő volt. Hidrotőkék csattogni kezdtek, majd kicsit később az olajsapkán kapucsínó szerű hab jelent meg -> hengerfejes lett. Ha már sokáig hűen szolgált, én se legyek hozzá hűtlen, hengerfej le, felújít, vissza. Hangja ismét szép. Azt beszélik a népek, hogy ez a motor (AEX) nagyon kényes az olajcserére. Valószínűleg igazuk van.
Bosszantó, és másnál is gyakran előforduló probléma, hogy az olajos kartergáz lerakódik a folytószelepben és ezáltal ingadozni kezd az alapjárat, esetleg le is áll. Egyszerű takarítással megoldható, nade akkoris.
Ezen a ,,frissített,, típuson a küszöböket műanyag díszlécek takarják. Ez azt eredményezi, hogy alatta minden porrá rohad. Valamint indokolatlan helyeken elkezdett rohadni kis foltokban. Javítottuk csillivilli.
Nem egy erőgép, kocsmában bárkit leinna, imádja a benzint. Nem igényel sok odafigyelést, de azt a keveset nem szabad elhalasztani. Nekem jó társam volt, mindig elvitt, ahova kellett, alkatrész a jobbminőségből is olcsó és bontják is őket ezerrel. Szeretnék egy fickósabbat, de ez is megmarad. Szereti mindenki.
Hibalista
- hengerfej - szilentek - érik a kuplungcsere - lengéscsillapítók - lényegében azok, amik minden autón
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | malac | Következő autója? | parancsnoki |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
