6 éve életem álma, mely a mai napig hűen szolgál
Szöveges ítélet
GTI külső és belső, a motorháztető alatt Dizel motorral. Kényelmes Recaro sportülésekkel komfortos (50/40) ültetésssel jó úttartás, és kanyarstabilitás, bár kissé rázósabb mint szériában. Nem egy sportkocsi, de nyomatékos és kellemesen vezethető. Rövid váltója miatt nagyobb tempónál kissé hangos, autópálya tempóval (130 km/h)viszont kiautózhatsz vele a világból. Nagyon fontos: megbízható csak úgy marad még ilyen idősen is, hogy nem lett elhanyagolva, tehát ha valami szarakodott azt cseréltük és megkapta a megfelelő olajat a megfelelő időben. ( Aral 10W40 / 7500 km) Illetve az előírt dolgok PL: szíjak stb. Egyedül a fékkel nem voltam megelégedve, ezért előre kapott: Golf II GTI belső hűtésü tárcsákat vékonyabb betétekkel. Sokat méricskéltem, de ez felmegy nyeregcsere nélkül, és tökéletesen működik, csak a vékony betét hamarabb elfogy. Előnyei: mivel minden elektronikától mentes addig ketyeg, míg a gázolaj el nem fogy, valamint minden kapható hozzá megfizethető áron.
Hibalista
- jobb első tartógömbfej, hátsó lengéscsillapító, szervó szivattyu, hosszanti bordásszij feszítő, kuplungtárcsa (200 000 km), hengerfej gátrepedés (287 000 km), izzítógyertya, fűtőradiátor (260 000 km)
Ide hordtam szervizbe
Komám aki autószerelő mester, és a VW-k mestere.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 149000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | VW GOlf I 1.6 GTD | Következő autója? | Golf V 1.9 TDI (ilyet szeretnék) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
