Tökéletesen megbízható haver!
Szöveges ítélet
A kocsi fenntartási költségei igazán csekélyek, nemhiába tartják a 2-es golfot a legjobban sikerült szériának.Kényes pontja a motornak az aluminium hengerfej, amit nagy hidegekben kicsit kell melegíteni/sajna hajlamos a repedésre/.Alkatrészellátása nagyon jó és olcsó.Az 1,6Td moci is jól mozgatta a kocsit, megfelelően gyorsúlt mikor a turbó elkezdett dolgozni normálisan.Most az 1,9-es motorral meg egy vadállat és a fogyasztása is megáll 4 liternél/normális használatban/.Rosszat nem igen tudok mondani a kocsiról, talán azt, hogy lassan lejár az ideje és azárt egy 20éves kocsival nem szeretnék például ütközni.Az biztos, hogy korának egyik legjobban sikerült tipusa volt.
Hibalista
- 390000km-nél vettem ki belőle az eredeti 1,6TD motort.KIcsit kopott volt már, de még ment rendesen.Utána kapott egy 2001-es Golf 4-es TDI motort, amibe szintén belement már több mint 200000km.A cserealkatészeken kívűl nem volt vele bajom.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 15 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Bogár | Következő autója? | Mazda 6 Kombi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
