Szép, erős, de egy hálátlan vacak!!!
Szöveges ítélet
Örömmel olvastam a többi hozzászólást, ami erőt ad arra, hogy hazavontassam a M0-ás mellett már ismeretlen hibából otthagyott Golfomat, és ismételtem foglalkozzak vele, költsem rá az összes pénzemet, és rettegjek, hogy hol fog otthagyni ! Én kifogtam a jelek szerint egy halálraítélt példányt, ami az átvételkor jól működött, majd hetente kb 50.000 Ft ráköltése után (már kb. 250.000Ft) megállt az M0-ás közepén szörnyen köhögve. Ami biztos, hogy borzasztóan megy!!! Ha megy ! A belső ergonómikus, az ajtók belülről gyárilag papírból vannak és valami mindig felmondja a szolgálatot(zár, ablakemelő, vagy egyszerűen kiszakad a papír). A motor nagyon melegszik, nálam olajfogyasztás nem tapasztalható, benzinből tényleg nem eszik sokat ! A hibalehetőségek száma viszont a végtelenhez konvergál ! Alkatrészek viszonlyag olcsók, és tuti tuningalap a gép, de legyen pár százezres megtakarításunk, különben kidobhatjuk, ha egy elhanyagoltabb példányhoz jutunk. A belsőről még annyit, hogy korát 10 évvel megelőzi! Sokkal esztétikusabb, mint bármelyik korabeli autó, és ez a külsejére is igaz.
Hibalista
- Teljes gyújtásrendszer, összes zár, kipuffogórendszer, 2 manuális ablakemelő, műszerfalvilágítás/visszajelzőlámpák, szelepek, víznyomócső, kilóméteróra, váltó, fékek, kézifék, motorhűtőventillátor, belső ventillátor, féklámpakapcsoló, és minden "cső", amit az -amúgy- impozáns motorháztető takar
Ide hordtam szervizbe
Ismerős, aki régen a zsigulimat javította korrekt módon, ezt állandóan elrontotta, kontárhoz nem szabad vinni !
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1200 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
