Syncro? NEM!!! Köszönöm, de nem!
Szöveges ítélet
Az autót vidékról vásároltam,meglepően olcsón.Egy idős bácsié volt,a fia megnyugtatott hogy az autó hibátlan állapotú.No azért mondtam menjünk vele egy kört.Érezhetően rángatott egy picit a kormány,sejteteni lehetett féltengely problémákra lehet számítani.No épp hogy haza értem ,be is következett eltört a féltengelyem.Másnap felhívtam egy autóalkatrész kereskedést és kérdeztem mennyi a féltengely és a hozzá tartozó csapágy.Csapágy volt 12 000 ftért,utángyártott olasz,3 év garanciával.Ellentétben a féltengellyel.Azt sehol nem lehetett kapni,sem újat sem felújítottat.Mondták olasz lenne 38 900ért,gyári meg 154 000ért.A gyári átfutási ideje kb 8 hét,olasz meg van de mégsincs.Nem rendelhető.Mindegy vettem egyet bontottan,5000 forintért.
Ezen túl voltam,mentem volna le szombaton reggel a telekre.Hatalmas füst a kocsi motorteréből.Az osztóműből ömlött az olaj,ami ráment a kipufogó csőre.No tréleren szervizbe.Váltő és osztómű felújítás.Csak úgy repkedtek a 100 000 forintok.Na hazahoztam az autót ,másnap ismét szombat volt,mentem volna telekre.Leértem minden jó volt.Na jah csak hazafelé a fék ment tönkre.Ismét be a szervizbe,közben az abs visszajelző folyamatosan világított.Megint eltelt pár nap és megint csak úgy elment 100 000 forint hogy csak pislogtam.A hátsó fék felújítás anyagköltésge volt kb 70 000 ft,mivel a syncro eléggé ritka.Az elsőt megúsztam 40ből + a munkadíj.Azt mondta a szervizes hogy kátrány közeli anyag volt benne mint fékfolyadék.no gondoltam tényleg már nem történhet semmi,mikor elhagytam a kipufogót.Ezt egy savállóra cseréltem a következő fizetéskor.Ez is benne volt majdnem 100ban.Közben megjött az ősz,szálszakadásos lett 2 gumim.Gumi csere...ez kijött 50ből.az autóba a nálam töltött 8 hónap alatt szinte minden előjött ami csak elő jöhet.Mindent amit lehetett felújítottam vagy gyárira cseréltem.Nagyon sok pénzemben volt ez az egész hercehurca,kb 3-4000 kmt mentem vel ezalatt.A végén már úgy voltam vele,hogy eladom,mert nem mertem elmenni vele sehova mert mindig valami olajfolyás,vízszivárgás előjött.Ezért inkább úgy döntöttem hogy eladom,mert ehhez már nem maradt se időm,sem türelmem sem pedig pénzem.Igazából a 8 hónap alatt ráköltöttem kb 550-600 e ft-t.Arra a bizonyos "i"-re az tette fel a pontot mikor bejött az ősz és eszméletlenül elkezdett berozsdásodni a küszöb,ledobta a festéket és az alvázvédőt is.Én annyit tudok mondani hogy ha valaki neadjisten syncrot akar venni,NE TEGYE!Én mégegy ilyen rossz autót mint ez nem láttam.A vw szégyene!Ha megveszi ingét-gatyáját rá fogja költeni,mert a váltó+osztómű páros egy ütős kis csapat amivel mindig csak gondok vannak,a másik érv az hogy az alkatrész aranyárban van,ha épp lehet kapni hozzá.Vezetési élményről annyi a tapasztalatom,hogy elég lomha hiába 100 lőerő.A mai 1.4es 16 szelepes autók gyorsuláskor földbe döngöltek,a motor eléggé gyenge ehhez az 1000 kilós autóhoz,a másik amit nem tudtam megszokni hogy kanyarban vitte a seggét a hátsó diffi miatt,eléggé instabilnak tűnt hirtelen terhelésváltáskor.Annyit még hozzá,hogy kiméltem az autót,soha nem fajtottam,vagy állatkodtam vele még véletlenül sem.Egy dolog szól mellette akárhol is rohadtam le,haza jöttem vele,és itthon lehelte ki a lelkét.Szinte minden hónapban voltam vele szervizben,hol 2-3szor is.Egy olyan hónap volt az agusztus amikor nem vittem szervizbe.Ekkor ugyanis zárva voltak nyári szabi miatt.Úgyhogy inkább eladtam.Most egy corradom van.egészen más....összehasonlíthatatlan a két autó,mind kényelemre,mind pedig megbízhatóságra.
Hibalista
- szinte minden
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 183000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf 2 1.6 cl | Következő autója? | Volkswagen Corrado G60 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
