Pörgős füstös
Szöveges ítélet
Na ott kezdeném hogy első önálló autóm egy 82-es 1.6berzines ford escort volt.Messze nem voltam vele elégedett.Evett vagy 10l.Utána vettem (a munkám miatt,mert sokat megyek)egy dizel santana(sima d).ismerősöm ajánlotta az öreg vw-ket mer olcsó a cucc hozzá meg hát kis szerelői vénával meg lehet barkácsolni otthon is. vasárnap du.-án mert ugye a szerelők vasárnap nem dolgoznak!A rokon srácnak volt egy és hát a szívó santanához képest egy repülő volt.Na nem egyszerre jött rám a KÉNYSZER!ELŐBB valahogy egy téli napon vettem egy 16v-t de arról máskor.Sürgős volt a vétel mer nem volt éppen autóm.1nap alatt vettem.Kaszniról semmit sem mondok mer az sajna nem volt:)(úgy szét volt rohadva,valamikor olaszból hozták és gittel karosszériázták a Magya szakemberek) de a lényeg hogy ha füstöl akkor az csak fekete mert atöbbi szín(fehér,szürke) az nem javítható!Nem volt odaadva az anyag neki hát adtam neki.(kár volt)Nyomtam,jól húz,észrevenni a turbót rajta nem mint az opelokét amit majd ezredvégig gyártott selejt 1.7td-t.Először olajszivattyús lett nem csoda majd 600000km!!!a motort tuti felújították egyszer.utánna hengerfejesre vágtam(tömítés,td érzékeny ha nincs bemelegítve).A futómű az örök javítás alatt és a "fék" hát ha annak nevezzük.Belsőhűtésű tárcsával kissé javítható a hatékonysága!Na azért nem volt Szt. Volt vel baj de tényleg nem bonyolult szerkezet könnyű javítani. Álltalában 120-145között hasznátam és 3full 4full gáz!nekem mondhat vagy hazudhat bárki bármit 80-as években ennél jobb td nem volt.én ültem mindbe opel 1.7td ,sierra1.8td hát azok nem ilyenek.Én meg voltam vele elégedve!20éves dizel csodákra nem képes de nekem bejött!MÉG VALAMI FONTOS!!!!Roncsautó behozatallal foglalkoztam.Kipróbáltam már az összes autót 80-96ig,és nem csak 1-1 db-ot mindegyikből.Minden vw dizel elindult még eddíg,csak feltöltött aksi kellett bele.2006-ban volt egy durva eset.Találtunk egy 1.6d golfot.14éve ált.Se kulcs se semmi.Úgy kellett feltörni,és eltörni a kormányzárat.A ház tulaja már a második volt és fogalma sem volt ki hagyta itt a kert végén.Miután feltörtük meg lett a forgalmi.90ben lett lejelentve.Plédet raktunk bele mert szétmállott az ülés.Kesztyűt vettem mert valami undorító állaga volt a kormánynak.Aksi bele,2xizzítás a biztonság kedvéért+ kevés friss gázolaj.Talán2 fordult a motor és már ment is.Az óra szerint 432000km volt benne.Az összes japán dizel és egyéb német,francia,olasz dizel kocsit is elvitték donornak.De ahányszor jöttek értük előtte mindet el kellet indítani mert nem biztos hogy 2nap állás után elindul.
Hibalista
- olajszivattyu(2000ft bontott),összekötők(1300ft/db),alsógömbfejek(1300Ft/db),izzító gyertya,hengerfejtömítés2-3ezer
Ide hordtam szervizbe
kopó cuccok:csak én!!!adagoló:dizel Pisti.Aki volt már nála máshova nem viszi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 594000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | santana | Következő autója? | azóta volt egy avensis d4d,most egy pdtdi passttal járok |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
