Olivér, a családtag
Szöveges ítélet
A kezdeti problémák után (motorjavítás, vízcsőbajok) rá kellett döbbennem hogy ennél használhatóbb, megbízhatóbb, takarékosabb autót nem is találhattam volna. Én javítok mindent rajta. Mióta rendbe lett téve többször bejártuk vele németországot. Bármikor, bárhova el merek vele indulni. Bár nem versenyautó, nem hagyott még ott sehol. A feleségem is imádja (nevet is adott neki: Olivér). Az alkatrészek nevetségesen olcsóak az autóhoz. Igazából csak hozzáértőknek ajánlom, tudni kell melyik köhintése mit jelent. Ha azonnal javítva van, még sokáig autó marad. Szerintem soha nem válunk meg tőle.
Hibalista
- A vásárlás után nem sokkal a hengerfejet fel kellett újítani, és a motort meggyűrűzni. Ez közel négy éve volt, azóta a motor hibátlan. Ez akkor 80000 ft. volt anyagárban. Azóta egy fűtésradiátor és egy vízcső lett cserélve. Meg persze azok a kopó alkatrészek amikre nem lehet vigyázni (vezérműszíj, szűrők, olaj, fék). Most a legnagyobb bajom az hogy kb. 1100 km-ként tankolni kell! :-D
Ide hordtam szervizbe
Csak én! Szervízben még nem volt, amióta nálam van.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 192000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf I. 1.6 D | Következő autója? | Passat 1.9 PDTDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
