Olcsó alázós buliautó és mindenes
Szöveges ítélet
Mikor megvettem a Trabi után nagy változás volt :-)
miért szeretem? mert ha visszarakom négyesbe sokszor a legújabb kocsikat is lealázom vele. és ez egy ´84-es kocsi! kicsit egyszerű a belseje, németes,de nekem tetszik. leginkább abból adódtak a bajai,hogy én nem foglalkoztam vele,vagy a kopó alkatrészek egyszerűen elkoptak. persze nem kell csodát várni, egy kisebb szerszámosláda mindig bent van a csomagtartóban...
Ahhoz képest,hogy 1.6os karbis nagyon megy! nem egyszer mentem vele 140-160 utazót.és bírta. húztam vele futót is nagy súlyokkal,akkor igaz kajált,de elhúzta.
elpusztíthatatlan! inkább veszek egy ilyent,mint egy feleidős Ladát.
aki nem ért hozzá,nem szeret szerelgetni,annak nem ajánlom,mert lehet rajta mit bütykölni ;-)
egy biztos, szeretni kell :-)
Ahhoz képest,hogy sok ilyen idő kocsi már újjászületett kávéfőzőként,ez meg még mindig megy, és nem is akárhogy, hát mit mondjak... VW
Hibalista
- a magyar utaknak hála: kormányöszekötő, szilentek, 4 lengéscsillapító, hátsó rugó a "tehelés miatt", karbi (Pierburg 2E2,aki ismeri,tudja milyen kényes), egyszer csúnyán rászedett az autómata-szívató
Ide hordtam szervizbe
én szerelem,csak a futóművet csinálták műhelyben, szentesen a shell kút melleti futóműszervízben, de ott nagyon rendesek voltak
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | csak VW,vagy Audi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
