Lelki sérült szépség
Szöveges ítélet
Amikor eldöntöttük, hogy bevállaljuk a mai világban autót veszünk, úgy gondoltuk, legalább megbízható és gyors legyen. El?ször egy turbós fiestát akartunk, de lebeszéltek róla (megbízhatóság?), aztán hamar eljutottunk a Golf II gti-hez. 16v-t akartunk, de amikor megláttuk ezt a 8v-t, bele is szerettünk. Aztán hamar kiderült, hogy megy mint a meszes, és alig fogyaszt. Persze az is kiderült, hogy igen rossz kezekben volt az el?z? tulajdonosnál. Egy csomó apróságot, meg nagyobb dolgokat is javítani, cserélni kellett rajta, meg tele volt házi gánymunkával. Azt nem tudom, mennyire törték, de az biztos, hogy az hátsó elem volt javítva. Ett?l eltekintve nagyon szép, és belül is viszonylag jó, csak a vezet? ülés van kikopva. Persze fapados, mint a MÁV, de ezzel együtt lehet élni, csak a szervó hiányzik néha. Mindenkinek csak ajánlani tudom a GTI 8v-t, ha nagyon er?s, és mégis keveset fogyasztó autót akar, csak jól nézze meg, miel?tt megveszi (kicsit mi is jobban megnézhettük volna). Fontos, hogy ne nagyon legyen javított karosszériás. A többi javítható. Sajnos nagyon sok GTI legalább egyszer fejrefordult, amit szakavatott szem észre tud venni, ezért vigyetek szakért? szemeket is.
Extrák:
Elektromos ablak
Miután felhoztuk a dolgokat nagyjából gyárira, vettünk bele egy Koni sport futóm? szettet. Addig sem volt túl imbolygó, de most brutális lett. Kicsit alulkormányozott, de elmentünk a hegyekbe kipróbálni, és úgy veszi a kanyarokat, mint egy vonat. Nagyszer? élmény! Persze rossz úton traktor.
Tervek:
Talán direkt légsz?r? 15000
Hengerfej polírozás
Kulcs nélküli nyitás
Hogy miért lehet szeretni? Megy, mint az ?rült, tök jó a fogyasztás, gyönyör? hang belül, nagyszer? hang kívül, gyári dupla csöv? kipufogóval. Ha karban van tartva, megbízható. Több, mint 230000 van benne, de még mindig jó.
Hibalista
- Olajh?t? (már ki volt kötve, amikor vettük) 10000
- Fékek 30000
- Kilincs (tervben a kilincs nélküli nyitás, mert szégyenrosszak a gyári kilincsek)
- Motorgenerál (ráfért egy a vétel után, aztán egyszer a család egyik tagja épp vizcs? csere közben elvitte a városba, h?t?víz nélkül) sokba került
- Index 1500
- F?t?radiátor 8000
- Aktuálisan, kuplung tárcsa 12000 (épp most cserélik)
Ide hordtam szervizbe
A nagybátyánk autószerel?, ezért mindig baráti áron csinálta a szervízt, pedig eleinte sokat volt nála. Kisebb dolgokat mi is megcsinálunk rajta.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 223000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Golf 5 GTI, Subaru Impreza WRX sti (pénz híján:-) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
