Kék Villám a kocsik között + 5 év termése
Szöveges ítélet
Első kocsinak kiváló a forgalomba ha törik olcsó és otthon is javítható kalapács 10,8, kulcsal.
a parkolás igényelné a szervót a városban de rutin kell hozzá.
kellemesen tágas hosszú távon gázos a hasa, de nagyon jól pakolható pecázni élvezet vele még ilyenkor tél elején is!
A karburátor talpat figyelni kell+ ACpumpa gyenge-) motor ki égés
Hibalista
- Amikor megvettem semmi baja nem volt új futó mű új hűtő rendszer gyögyörűen ment kicsit lassan persze a 15" felnik miatt de még ezekkel is a 150K/h megvolt és ment tovább volna is csak valaki lassabban ment nálam és igy...Szegeden vettem gyönyörű állapotban fele annyiért mint amik a kereskedésben rohadtak szószerint. A szívásom akkor jött sorba amikor elvittem a rutin cserére olaj szíjak stb és ekkor durrr.. a víz felfort stb henger fej töm. stb szépen kész lett 3 nap alatt viszont ha csere akkor termosz is legyen mire találtunk 1 jót 2 hét telt el pontosan és az is audiba lett vona az uticélja full véletlen szerencse ekkor mondta ahaverom a gyári 40% szar. - A lényeg a lényegben hogy amit az előző tulaj vett bele hűtő bordát gyárilag rosszul fúrták a vissza ömlű lyukat és amikor fullra le lett engedve a víz levegő szorulása lett és a többi hibához vezetett! Ha nincs ez nincs baj! Azótagyönyörűen megy csak a szivatón kell kicsit álítani mert szeret pörögni hidegben. hivatalosan ez az 1 autóm de már volt elötte 2 db 1-es goolf 1,5 D, 1,6 benzin rabbit a külöbség az 1,5 D nél semmi csak nem kormol a rabbitnél kevesebbet eszik és lassúb végre gyorsulásra majdnem megeggyezik de de de persze van külömbség nekem a kovetkező is golf lesz csak 5 sebességes de ez ez évjárat és maradok a 3 ajtósnál bevált igazi fajin munkás,bulis, csajos kocsi olcsón! - - - Az előző ítélet még a kezdetén volt a közös ídőnknek hát eltelt lassan 5 év és nem repesek az örömtől a motor tér teljesen kiéget így új motort kapot festés stb 70 ezeré vettem 1 injectorost 3 éve szolgál benne 2,5 évig gond nélkül régi ki új be és ment papír munka 1 hétig tartott + új műszakimost elkezdett az alapjárat felpörögni és nem kapcsol vissza mind addig amíg a víz felnem melegszik ekkor le állítom és várok 5-10 percet újra indítom és mintha mise történt volna ez a gond máig fent áll ha valaki tudja a megoldást kérem írjon köszi. A váltóban kellet 210000 km-nél gyűrűt cserélni volt az ősszel még kipufogó és fék tárcsa csere festék hólyagok jöttek elő 6 helyen kasznizás ráférne de a hibák 5 év alat minimálisak kivéve a karburátor híba miatt a motor csere arra nagyon oda kell figyelni+ az AC-ra !!
Ide hordtam szervizbe
Eleinte szerelő majd ahogy ismerkedtünk jó magam is az apróbb dolgoknál.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 185000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf1 1,5D Golf 1 Golf 1,6 Rabbit | Következő autója? | Golf II GTI 1,8 16V |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
