A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1983-1992)

Golf 1,6 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Itt a vége (de kár)

Szöveges ítélet

Ezt az 1,6l-es kis szívó dízelt anyukámtól "örököltük", mivel a családba új autó érkezett, és mi álltunk a családi hierarchia alján, autó nélkül.
Eléggé elgyalázott állapotban volt szegény: sokáig nem kapott olajat, a motorbakok ki voltak szakadva, a motor úgy billegett a kanyarban a kocsiban, hogy kezdte szétverni a váltórudazatot; rohadt, tiszta karc volt a szélvédő és mindenféle egyéb amortizációs jellegek voltak fellelhetőek rajta. Feleségem édesapja és nagyapja amit tudtak kijavítottak, szervizben kicseréltettem az első lengéscsillapítókat, szélvédőt, vízpumpát. Egészen szépen rendbe lett hozva. Összeségében kb. 100 eFt-ot költöttünk rá.

Külső: Sajnos nálunk csak ridegtartásban volt része, így a karosszérián történt javítások nem tudták megfékezni az feltartóztathatatlanul terjedő rohadást (sárvédő, ajtó).

Belső: fapados, de praktikus kialakítás. A 3 ajtós kivitel ellenére elég tágas belülről. Üléseket lehajtva hatalmas tér keletkezik hátul, mely komplett talicska vagy felnőtt kerékpár befogadására alkalmas. Negatívumként éltük meg, hogy az első ülés kallantyúja eltűnése estén nagyon nehéz az üléseket előrehajtani, így a hátsóbb tereket érdekszféránkba vonni.

Teljesítmény: Sajnos az 1,6-os szívódízel csodákra nem képes. Hosszas gyorsulási szakasz után a maximális sebesség szélcsendben, sík terepen pontosan 112 km/h volt. Ez abból a szempontból teljesen gazdaságos volt, hogy autópálya matricára nemigen költöttünk. Ez a gyenge teljesítmény valószínűleg a motor elhanyagolásának következménye. A fogyasztás ellenben igen kedvezően alakult: városban kb 5,5 l lehetett, míg úton 5 alatt van. Ősszel megjártuk Erdélyt egy tank gázolajjal, ekkor 4,2l-es fogyasztást számoltam. Igaz, Erdélyben szigorúan 70-nel lehetett csak közlekedni a kamionok miatt: Előzni nem mertem, a településeken meg ledudálnak, ha lassítottam.

Alkatrész utánpótlás, szerelhetőség: Ez az típus egyik nagy előnye. Rengeteg bontott, utángyártott alkatrész, egyszerű szerkezet.

És a vége: Sajnos a vége egy ütközés lett, a bal hátsó sarka gyakorlatilag megsemmisült az autónak. Hát ez egy 23 évesnél totálkár. Véleményem szerint a karosszéria erősségének köszönhetjük, hogy nem sérültünk meg egyáltalán. Ilyen gazdaságos, praktikus kisautónk sajnos már biztosan nem lesz. Akinek van, becsülje meg!!

Hibalista

- motorbakok kiszakadtak - vízpumpa - kipufogó

Ide hordtam szervizbe

Családon belül (apósom)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kovácsautó szeged

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? még nem tudom, de már aktuális
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1983

További ítéletek (253 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)