A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1983-1992)

Golf 1,3 CL 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

VW Golf II Golf 1.3 CL – 1984 - 3ajtós - az első autóm

Szöveges ítélet

Vásárlásakor (2001.év) a Fiat Uno, Opel Kadett, VW Golf tipusokat nézegettem, és ez volt a látottak közt a legjobb állapotban (1984-es gyártás ellenére), a dízelek szinte mind lestrapáltak és lelakottak voltak, valamint kormoltak, amit én nagyon nem szeretek.

Vásárlása után szervízben át lett nézetve, pár kopó alkatrészt cserélni kellett rajta + olajcsere, fékbetétek stb.

Az autómata szivatója miatt télen 10-11 liter környékén járt városban rövid távon, nyáron és hosszú távon 7,5-8 körül megállt.

A motorja, a váltó, a futómű jó ... mindig elvitt A-ból B-be - és vissza is hozzott B-ből A-ba.

Nem kényeztetett el extrákkal - semmi elektromos ablakemelő vagy központizár stb. - de így azok el sem romlottak :)

A 4 gangos - amúgy jól működő - váltó miatt 110 felett már bőgött a kis 1.3-as 51LE-s motor, de így az ezredforduló környékén a már inkább kisteljesítményűnek számító kocsival visszakapcsolás nélkül rugalmasan lehetett haladni és előzni. Gondolkodtam az 5-ös váltó beszerelésén, de úgy maradt gyárilag, ahogy van... az elvem, ami jó - és ha nem kell feltétlenül jobb, ahhoz ne nyúljon hozzá az ember... Amúgyis valószínűleg hiába költöttem volna rá, 20 éves autó az akkor is 20 éves marad, az eladási árba nem igazán szólt volna bele.

Mivel VW, más tipusú kortársaihoz (Opel, Fiat stb) képest arányaiban ugyanannyival drágábban vettem és adtam el... Ezek után nem teljesen értem, hogy miért értékállóbb egy 20 éves VW, mint más márkák... lehet, hogy drágán vettem és/vagy elkótyavetyéltem … na mindegy :)

Konklúzió:
Ha valaki egyszerű nem is nagy és nem is kicsi autót akar venni, olcsón akar hozzá alkatrészt, akkor ezt a tipust csak ajánlani tudom.

Hibalista

- - Automata szivató: minden évben zöldkártya után újra kellett állíttatni, különben alapjáraton lefulladt. - - Egy csomó, az idő vas foga által elnyűtt műanyag- és gumialkatrészt cseréltem, amik a magyar és osztrák bontókból jó áron beszerezhetőek - - Utastér fűtés "radiátor" elrohadt - - A vezetőülésben elpattant pár drót, a szövet összeesett, így újra kellett tömni

Ide hordtam szervizbe

Renault Molnár & Molnár Kft.- Rugalmas, ügyfélbarát cég, munkájukkal sem volt gond, de más hasonló cégekhez képest az alkatrészeket viszonylag magas áron adták - főleg ha egy 20 éves autó árához viszonyítunk

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1984
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Renault Mégane 1,4 16V
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1983

További ítéletek (253 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)