Hitvány dög
Szöveges ítélet
Az autót a cégből vásároltam ki, előtte sokat hajtottam, rajtam kívül a főnök járt vele, aki öregurasan vezet. Jó vételnek tűnt, és kedvező áron jutottam hozzá. Na de az átírás után kezdődött a nemulass. Az autó állandóan forralta és eldobta a vizet. Nagy nehezen rájöttünk, hogy a kiegyenlítő tartály sapkája nem tartja a túlnyomást, ennek a szegény párának pedig az kellene. A csere megoldotta a problémát, de utána elrepedt a vízcső, amit egy hengerfejtömítés cserével megkoronáztunk - ennyi vízforralás után talán ráfért. Ezek után az alapjárat tűnt el az autóból. A szakszervízben kiderült, hogy a nagyokos Pierburg villanykarburátor alapjárati szabályzója behányt, elgörbült az a nyavalya, ami a pillangószelepet mozgatja (!!!!!), ha alacsony az alapjárat. Új ára horribilis, bontóból kerítettem egyet nagy nehezen.
Ezek után már hátradőlhettem volna, egy vagon pénzt ráköltöttem az autóra, de nem. Windoz alapúvá vált az autó, amire a szakszervízben sem találtak megoldást. Az történt ugyanis, hogy néha szépen menet közben megállt a bestia. Kis pihenés, újraindítás, és minden működött.
Ezek után megválásunk története sem egyszerű, hónapokig állt a kereskedésben, hogy az értékesítésnél is átkot hozzon rám. Az ügy azóta is bíróságon van.
Hibalista
- Pierburg karburátor alapjárati szabályzó (8e diagnosztika+10e bontó)
- Hűtő kiegyenlítőtartály sapka (2e) (emiatt forralta és eldobta a vizet)
- Hengerfejtömítés
- Vízcső elrepedt
- Kuplungtárcsa
- Gyújtásvezélés környékén valami (nem is sikerült megtalálni)
-
Ide hordtam szervizbe
Méhes Lajos, Kecskemét
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
VW Brill
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 136000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 120L | Következő autója? | Alfa Romeo 155 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
