A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1983-1992)

Golf 1.8 GtI , 8V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha ilyet tudna gyártani manapság a VW!

Szöveges ítélet

Szerintem a legjobb auto a világon!Sok autom volt már,szükségböl vettük a Veterán bogi mellé,hogy mégse az kopjon.Egy kollégámtol vettem,tudta mikor kell megszabadulnia töle.Az auto egész életében garázsban volt.180ezerig volt német vezetett szervizkönyve,majd a kollégám és én is továbbvezettük.Hihetetlen srtapabiro joszág,ma is vennék ilyet ujonnan ha lenne uj.3ajtos volt sibeda,nem beázos,mfa müszer,hengerenkénti,ultetett gyári,tele plussz torziokkal ,szilentekkel,fekete kárpit szürke csikokkal.A külsején még érezhetö volt az elöd ,golf 1 gti csikozásának hagyománya.Akár mennyire hihetetlen ,de semmi jel nem mutatott arra ,hogy az auto valaha is dupla lámpával rendelkezett volna.Ezt az elözö gazdája is megerösitette.Eszegette az olajat ,emiatt kapott uj gyürüket,láttam szétszerelve a hengereket,hihetetlen egyben volt a motor 260ezer km után is.Hordosság-ovalitás .felejtsd el.Gyürüzés ,csapágyazás ,után 121 pacit mértünk,és 215-ös végsebességet 6100 as fordulaton,gyári 13 as gumival.A normál városi tempoban 4000ford fölé nem kellett kergetni,ha menni akartam vele 5000 nél már brutálisan ment,és nem is emlékszem ,hogy afelett szükség lett volna forgatni a motort.Kopott ezüst fénye.és foltos müanyajai ellensulyozása képpen nem volt sok ellenfele.A váltoja 300ezer után annyira kiváló,hogy az vadi uj oktáviájé,meg sem közeliti azt.Szerntem nagyon eltalált auto,ja nem volt ez még szervos,tépte ki a kezedböl a kormányt.Feltörték ,el akarták vinni ,de volt de nem birták a feketelábuak.Most Svájcban lakunk és rengeteg szép állapotu2-es van,lehet ,hogy veszek egyet.

Hibalista

- Olajhütö tömitö grafitgyürü elfosta magát,dugattyugyürük270ezernél, Radiátor ,generátor csapágy,300ezernél,bendix szintén,hátso féknyergek berohadtakKézifékbowden,Ajtozárak a feltörések miatt,üzemanyagelláto rendszer,szilentek.

Ide hordtam szervizbe

mindig ahol megállt

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 85
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 262000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 1302 S,gyári1,6 Következő autója? oktávia
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1983

További ítéletek (253 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)