GT lenne ha
Szöveges ítélet
Hát igazi alkalmi vételnek mondanám, egy félig meddig ismerős komától vettük, aki Németországból hozta
Meglévő gyári szervizkönyvből napra pontosan mindent tudtunk
NÉmetországi első forgalomba(1988.április 14) helyezése után, Angliába került az autó, majd 1999-be vissza németbe.
innen hozta a tulaj haza, akitől vettük.
Hát elég csúnyácska állapotába jutott el hozzánk, kifakult műanyag elemek, ezer éves Kormoran gumik( legalább mind a 4 egyforma volt)
DE!! ilyen vételár mellett ( 160000 FT) a hülyének is megérte!
1988 Golf II, gyárilag 1.6 karbis motor, de kinn ( előző tulaj)motorcserés lett kapott egy kóbor GT motort azaz egy 1.8 Karburátor GT-t vagy a 84 Le, vagy 90 LE verziót 142 Nm nyomatékkal
Ehhez jön a 910kg súly, hát szedte a lábát szépen
Közben fater által szépen jött egy két extra ( gyári plüss ülések előre hátra)
Kapott 4 darab Superior felnit ( nem láttam még ilyet magyarországon)
később ezeket a felniket Alessio 15" váltotta
hibátlanul működik az autó
Fogyasztása változó , tesóm ment vele 8l / 100km Balaton ( volt benne 100 feletti tempó is)
Én amikor Balatont jártam vele 6,5L hoztam ki
Megbizható, kicsit hangja van ( sportdob) ,a legjobb választás kezdő fiatal autósnak
Hibalista
- Féltengelycsukló : 0 Ft , kettőből csináltunk egyet még 2évig birta
- Műanyag elemek: 1000 Ft
- Bal oldali kilincs-zár szerkezet: 750 Ft
- Kerékcsapágyak: filléres költség, meg amúgy is fogyó eszköz
- Belső hűtőradiátor : volt otthon egy anyám Jettájából
Ide hordtam szervizbe
Én, tesóm, meg fater
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 289000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Merci / BMW/ VW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
