GOLF. A mindennapok megoldása
Szöveges ítélet
20 évesen vettem az autót, korához képpest jó állapotban. Egyből vezérműszíjcsere, olajcsere, + rendbe rakattam az elejét (szilentek, toronycsapágy). Azóta csak apróbb hibák voltak, pár ezer forintos tételek, ja és a bal oldali küszöb (3000 ft). Viszont sokat megyek a kocsival, napi 100-150 km, egész héten, télen-nyáron. Még soha nem hagyott cserben az autó. Olvastam a hozzászólások között, hogy hülyeség, hogy 4,5-5 litert eszik az 1,6-os dízel golf. Hát NEM hülyeség. 90-100-as országúti tempónál, + 20-30% városi használat mellett, fiatalosan vezetve simán tartható ez az érték. Ráadásul rá van állítva az adagolóra is, így kb 60-65 Le lehet (gyári 54). Szóval én meg vagyok elégedve vele, meg az ismerősök közül, akiknek ilyen van ők is. Csak TDI III-as Golfra (Nem PD!!!)cserélnék, semmi másra!!!
Hibalista
- 1 db izzítógyertya (original BOSCH, 3500 ft), hátsó kerékcsapágyak ~pár ezer ft, első két lengőkarszilent 2000 ft +1 kis gumicső (1000 ft.) Ja és a termosztát, ami szintén pár ezer ft volt.
Ide hordtam szervizbe
Magam szereltem + Salgótarjáni Tóth Autószervíz.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Fiesta 1.0 | Következő autója? | VW Golf III 1.9 TDI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
