Fürge rozsda
Szöveges ítélet
Szeretem az autót a benne rejtőző erők miatt. Szerettem vele a pályán levillogni a 2.0PDTDI Passatot-t, hogy menjen már a külsőbe, mert akadályoz. Szerettem Honda Integrát 1.8 Type-R-t legyorsulni vele. Egyszóval imádnivaló.
Hibalista
- az ültetés miatt felakadtam a karterrel, 2* fordult elő, hegeszteni kellett
- a motorra szabadított 2.8as Fiat Ducato adagolóban berohadt a mágnes-szelep, ezért rángat mikor leáll, valamikor nem áll le
- elektromos rendszer gondok kisebb olvadások, zárlatok, bakelitszag az utastérben
- a gyári porlasztócsúcsokat kellett cserélni 3.0 TDI csúcsokra
- kicsi volt a teljesítmény, ezért muszáj volt a turbót és az intercoolert nagyobbra cserélni
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 320000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Scudo | Következő autója? | Audi A3-A4 1.9TDI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
