Fából seggrakéta!!!:D
Szöveges ítélet
Ezt az autót a voltbarátnőm apukájátol vettem! gyári mondom gyári a fényezés ´83 óta!!! még a német szervízkönyv és a gyári pótkulcs is megvan hozzá! télleg szép az autó csak kontár javította! az autóban egy 1.6 os 75 paripás moci volt pierburg karbival! hát ezzel 12 szer álltam meg zalaegerszegtől veszprémig! utánna egy kis böngészés a neten és kapott egy keihin karburátort amit audikba, swájci VW ba és hondákba gyártottattak a japánok!!! azzal meg keveset evett 5,7 liter/100 km és jobban ment!!! a pierburggal 16 littyó!:((( kapott egy GTD váltót- 4T a kódja ez meg olyan hosszú mint a vonatfütty:D 3000 ford--- 130 km/h! a futóművemet, az üléseket egy GTI ből operáltuk ki!!! ÉS csere!!!!:D:D:D persze a kopó alkatrészek mint a gombcsuklókat és gumi cuccokat újra cseréltem! hátra jetta kemény rugó! és hát jelentkezett egy probléma a keihin karbival: eltünt az alapjárat és soha sem jött vissza! vagy nem volt alapjárat vagy ha volt akkor 2000 ford/perc! na ekkor rájöttem el van átkozva a motor! ÉS csere!!!:D:D:D persze nem szarral gurigáztunk,1.8 GTI és 8 szelep de amerikai kivitel ez Digifant 2 es rendszer és gyárilag nincs rajta se katalizátor se lambdaszonda! igen ritka motor osztrákoktól jött egy sport tengellyel, remus rendszerrel és nagy kompresszióval!!! hát azt nem mondta senki hogy nem lesz egyszerű móka mert az 1.6 os elektronikáját kellett kicserélni egy ´90es évekbeli GTI elektronikára! ( egy computer bánta)!!! minden kárpitot fel kellett szedni és újra vezetékezni! Sokat segített egy orosz vw oldal ami teli van tippel és trükkel! és igen a motor felhörgöt! voltak vele érintkezési gondok de hát nem mai gyerek és friss építés voltak gyerekbetegségek de most már kigyógyítottam őket! mentem versenyt egy 1.8 16 v vel és hát ez felveszi vele a harcot!!! most kb: 125 ló körűl mozog! jah, igen a lényeg!!!! sunyi módon rajta hagytam a c felszereltségű feliratot és kinézetet!:P sokan be is veszik!! utánna meg ég a nője előtt mint a rongy az új szarjával! szegények! bocsi ha te is köztük vagy!:D csak a felszereltségben látszik hogy nem alap a gép! KP. zár, riasztó, villanyos ablak, és 1300 w os hifi és 800 w os láda!!! hát ez van errre költöm! mint cigire vagy drogra! mellette egy gömbölyű audi 80 asom van de azzal is megvagyok elégedve! vigyázzatok ti is ezekre az autókra mert ezeket még lehet autónak nevezni!
Hibalista
- Futomű csere GTI re! ülések csere GTI re! motor csere GTI re!!!
Ide hordtam szervizbe
A saját műhely! A szerelőkről jót vagy semmit!! Hát inkább nem szólok!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 234000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf I | Következő autója? | Audi A6 kombi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
