F*s... már bocsánat
Szöveges ítélet
Amugy sem vagyok vw párti... Rühelem az ódon technikát ami a
golf2ben is van például,ezalatt a golf1 böl mentett motorokat értem,amik hogy az igénytelenség teljes legyen még a golf3-as ban is voltak(elismerem,ott már fejlesztettek(muhaha...)rá egy központi befecskendezést). Japánban ekkor már 10éve evidens volt a 4szelep,de minimum a 3. Mindegy. Kitérnék a váltóra is,ami egy rakás szar(szintén japán mércével nézve),pontatlan,lassu,és akadozik. Egyedül az auto belsö tere,annak minüsége ami tetszett,és a futomü,ami messze van a jótól,de nagy elönye hogy kiszámitható. Teccik az még hogy "épithatö",és van kultusza. Kormányzás szintén... inkább nemirok ide több csunyát.
A kocsit 140ezer km el sikerült vennünk 2006végén. Jóval áron alul,szép rozsdamentes gyári kasznival, 170ezer forintért!! A válto,már ugy vettük hogy minden fokozatba föl le váltva is recsegett. Jött osztrákból a donor,csere. Szintén ugy vettük,hogy nagyon magas volt az alapjárat,mint utolag kidrült,nem véletlenül,nem lehet beállitani,karbi csere donorból. Majd azis kevés lett,majd bontoból,méjtelepröl,és kb 8karbi elment rá... még mindig ingadozik az alapjárat,nem picit,nagyon. Igy már valoszinü motorcsere is lesz(más már nemlehet egyszerüen). Rednkivül gyönge... Az 1,2es ladám sokkal jobb,még fogyira sem roszabb,pedig ez nagy szó! kb fél éve van meg de rengeteg idegeskedés,munka volt vele,pedig mondom,kevés km,gyári állapot... Lerohadások,dugulás miatt vagy 3szor,gyujtás miatt szintén jópárszor. Én kellöen rühellem szegény autot,apám élettársa használja,kisebb nagyob sikerrel.
Kitérnék a nagy német kaszni minösége nagyon jo tévhitre,persze rohad,nem ebbe kötök bele. Ha benyomom a kuplung pedált,annyira gyünge a tüzfal amin a konzolja van,hogy tekeredik a lemez,és a fékpedállal(vele van egy konzolon)együtt hajlik az egész nyomás közbe... ijesztő.
Ojan embernek semmiképp sem ajánlanám,aki nem ért az autokhoz,mi autoszerelök vagyuk,még misem biruk vele,ha szervizelteted akkor hamar megutállod nemcsak a golfot,hanem még németországot is(ami igyvan rendjén),ojan óradijakat hagysz ott a szerelönél. Érdemes donort hozni ausztriábol,ott annyira kidobják ezeket hogy ingyen is tudsz hozni. 1,3as benzinest meg pláne. Ja, 1,3as benzines senkinek nem ajánlom, 55nevetséges lóerö,csak az 1,6d-t ajánlom,sokkal azsem jobb,de jol birja /igaz közepesen hengerfej beteg/, td nagyon hengerfej beteg.de ha ésszel hajtod,elkerülhető. Hosszas nyélen hajtás,hidegen hajtás,olajcsere kerülése kerülendő,oda kell rá figyelni és aránylag jo.
u.i. : Nem a fentartási költség/pénz/ a sok(persze szerelövel azlenne),hanem a fenntartási IDŐ,igy azt is költségnek vettem.
Hibalista
- -motor(csere nemsokára)
- -váltó
- -állandó karburátor hiba(mindig más)
- -állandó gyujtás hiba(mindig más)
- -világitás kapcsolo
- -zárak
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | nekem nem vw |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
