Etalon
Szöveges ítélet
Mai napig elgondolkodom rajt, hogyha a Volkswagen már 1989-ben tudott ilyen min?ség? és megbízható autót gyártani, akkor most milyen autókat gyártanának, ha ezek a szempontok még fontosak volnának. Talán ez volt az utolsó európai autó, ami a maga korában még a japán márkákkal min?ségben fel tudta venni a versenyt. Ez mindenesetre az én véleményem, de elég sok vasat kipróbáltam, ugyhogy van mögöttem tapasztalat. Most 16 éves, a színe akár az új, bels? kárpitok hibátlanok, váltó vaj, motor is ok. Gyakorlatilag teljesen újszer? hibátlan állapotú. Nem eladó.
Hibalista
- 1 kilincs+szervizek 15000 km-ként
Ide hordtam szervizbe
Gáspár Sándor autószerel? mester,
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
2004 nyarán a Nagyknizsai Volkswagenben ékszíjat akartam venni hozzá, tartalékba nyaraláskor. Nem volt, azt mondták nem tartanak, mert ritka típus.Pár perc múlva 10 méterre t?lük a benzinkúton tudtam venni.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | clio 1 éves/soha többé/ | Következő autója? | MAZDA B2500 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
