Easy Rider
Szöveges ítélet
Ez az autó még az alkossunk maradantót szemlélet alapján készült.Ha az ember körbenéz az utcán akkor be is bizonyosodik ez az elmélet.Még százával szaladgálnak a "kettesek".Fiataloknak (mint én is) kitűnő választás, mondhatni minden igényt kielégít.Könnyen és viszonylag költségkímélően tuningolható, egyedivé tehető.A vásárlásnál az előéletre kell odafigyelni mert elég sok a leharcolt példány.Nem szerencsés kifogni egy fél millió kilóméterest mert azzal valóban csak a gond van.A verda nem egy versenygép, de mindezt kárpótolja a fogyasztás, az hogy az ember "odaér" vele bárhova.Szerintem nincs több baj vele mint a mai túlbonyolított, agyonelektronizált autókkal.Itt elő sem fordulhat hogy hibaüzenetek zúdulnak az ember arcába korán reggel és a kocsi nem indul:D Bárhova elmernék indulni vele anélkül hogy izgulnom kéne hogy behány e valami a gépen.Ehhez az előző tulaj figyelme is kellett.Megvétel előtt elég pozítív dolog ha megvan pár számla az autó javításairól, tudjuk hogy mihez nem kell nyúlni egy darabig.Kis odafigyeléssel mai napig megbízható autóként lehet számon tartani.Szinte a 7 minden napján használva van és eddig még mindig röffent!Nagyátlagban elég fapados,extrákkal nincs elhalmozva.Egy szervót azért el tudnék viselni...De így legalább nincs ami elromoljon:-)
2007.ősz: hengerfejes lett a kicsike :-( Volt rá pár alkalkom hogy megforgattam az öreg harcost , hát megbosszulta magát...
40e ft-ért ki lett javítva a hiba, egy hetet töltött a szerelőnél.
A javítás óta újra hasít a gép :-)
2008.Március: Sikerült szert tenni egy gyári "kettes" intercooler-ra így hamarosan be lesz építve a kocsiba.
Kíváncsian várom hogy az a kis i betű mennyiben befolyásolja a menetteljesítményét az autónak.
Az autó ezidáig nem produkált meghibásodást , remélem ezt a jó tulajdonságát a jövőben is megtartja :->
Hibalista
- Kuplung
- Generátor
- Hátsó Gátlók
- Első Motortartó Bak
- Hengerfej tömítés csere
Ide hordtam szervizbe
Hering Autószerelő Műhely
Pécs, Rácvárosi Út
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 218000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Marad a golf és a tuningolgatás :-)Ha elvinnék az Ufok a golfot akkor egy új Mazda2-vel kiegyeznék:P |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
