Az első igaz, hú szerelem
Szöveges ítélet
Nem akarok elfogult lenni, de az AUTÓ itt kezdődik és valahol a 4-es Golfnál fejeződik be, persze az Audi, meg a Mercedes mellett, de fenntartás szempotjából mindenképp Golf:) A mai autók fenntartás, erő, megjelenés, vezetési élmény szempontjából sehol sincsenek hozzá. A váltója 18 év után olyan mint ha most hozták volna ki a gyárból, a motor télen-nyáron pöccre indul, kuplungja csodálatos, nagyon lehet érezni, és játszani vele, az úttartása jobb mint egy akármilyen új Japán vagy Francia "csodának" , főleg ha rajta van egy 15" széles gumi:) Futómű, mivel gyári az enyémen nagyon jó, de ha valaki tuningoskodik egy kicsit és "bekeményíti" akkor kirázza a beleit az embernek:) Majdnem 2 évtized, és 250000km után egy rozsdafolt sincs rajta, még nyomokban sem. Szóval nem fényezem tovább, ha jó Golfot fog ki az ember, és nem egy szét-tuningolt agyonhajtott példányt akkor nagyon sokáig elkisérheti. Egy biztos én csak akkor adom el ha kiesek az allján a rozsda miatt, majd 50 év múlva:)
Hibalista
- Hőgomba, elakadás jelzőnek a gombja letört:)
Ide hordtam szervizbe
Szerelő??? könnyebb lenne javítani, mint egy biciklit, dehát ez egy golf, úgyhogy ha kellene is rá költeni az vagy zene, vagy tuningcucc lenne:)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 2010000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Polo | Következő autója? | Golf, vagy Merci esetleg |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
