Az elny?hetetlen
Szöveges ítélet
Mikor megvettem, úgy kalkuláltam, hogy egy komplett generállal is áránál leszek, ugyhogy vétel után ezen mindjárt át is esett a gép: fúrás, dugó gy?r?, hengerfej javítás, csapágysor csere,stb. A kaszni egy két helyen már kezdett barnulni, de ezeket házilag javítgattam. Sajnos 4 sebességes váltó volt hozzá, így 80-90 körül már 3000-t pörgött as kis diesel, ezért ennél nem is mentem vele gyorsabban. A fogyasztása viszont: 3,7-4,5 között volt, vegyes használatban. A belselye elég puritán, a motor járását érezni lehet, néha a m?szerfal is remeg, de szerinetem simán megszokható.(legalább lehet hallani, ha jár a motor)
Mint minden Golf 2-es, ez is könnyen és olcsón tuningolható optikailag, ez a tip. motor viszont hosszútávon gyakorlatilag sehogy.
Az autó azóta is családban van, még pár tízezer km-t ment, és a mínusz sok fokban az önindító egyszer forgatja meg a motort, és már jár is, mint az óra.
Hibalista
- H?t?vízvisszajelz? led, hátsó leng?karszilent, szelepfedél tömítés(600HUF:-D), pár db izzítógyertya.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 350000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Regata | Következő autója? | Golf 3 TDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
