A Zöld Golf
Szöveges ítélet
Az autó az utolsó II.-es Golf,Németországban vásároltam,sok kilométerrel,de nagyon jó állapotban.1,6-os benzines,elektromos karburátorral.Egy nem egyszerű darab volt.Csak 70 LE-s volt,de a váltó áttételei nagyon hosszúak voltak.Nem gyorsult nagyot,de végsebességre nagyon jó volt,4000-es fordulaton 155-öt ment,ez volt az utazósebessége.A vége 175-180 volt.A fogyasztása 7 liter volt,pedig nyomtam neki rendesen.Télen városban is max. 8 litert evett.Semmi gondja nem volt az autónak,pedig 4 évig használtam és kapott rendesen.Jártam vele külföldre is, gond nélkül.Olajat 15000 km-ként cseréltem (szintetikus) szűrővel együtt.Abszolút nem ette.A kipufogó vége belül mindig fehér volt.Sokan nem hitték el,hogy mire képes ez az autó.Volt olyan,hogy több autóval mentünk külföldre.:- Na így lassú tempót fogunk menni,ha te II.-es Golffal jössz! - mondták a BMW-s haverjaim.Aztán az úton meglepődtek,hogy mennyire tartottam velük a tempót.Egy dolog nem tetszett az autóban.Igaz,hogy a kormány nem szervós volt,de nagyon nehéz volt tekerni és nem tudtunk mit csinálni vele.De ez csak városban volt zavaró.Összességében nagyon meg voltam elégedve ezzel az autóval.Bántam is hogy eladtam,de már nem volt rá szükség.
Hibalista
- hátsó lengéscsillapítók:14.000 Ft
- vízcsövek : 3.500 Ft
- termosztát:4.000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Magam javítottam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 62000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | BMW 525 i ,1991 | Következő autója? | VW Caravelle 2,4 D ,1993 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
