A VÉGZET
Szöveges ítélet
Ismertem az el?z? gazdáját,és könyörögtem,hogy én legyek az els?,aki megtudja hogy el akarja adni.Az üzlet megköttetett,és a tulajdonomba került ?.1983-as évjáratú Golf I 1.8 GTI,a legutolsó I kiadás.Elhatároztam,hogy teljesen új autót épitek bel?le,ezért szétszedtük a kasztnit,kihegesztettük,meger?sitettük,kapott egyedi narancsvörös metálfényt,és áthuzattam az üléseket is.A motor-váltó egységhez nem kellett nyúlni,pedig 200 ezer km volt már benne.A fékeket Brembó márkájúra cseréltem.Amikor kész lett,a használat során derült fény a gyengébb pontjaira.A keskeny,viszonylag magas épités nem kedvezett a forszirozott tempónak,ezért Koni állitható rugóstagok kerültek alá.Innent?l már csak a kuplung adott problémát,mert a széria nem sokáig birta a gyür?dést.Kideritettem,hogy gyárilag is Sachs "teli" szerkezettel szerelik,igy ismét ilyen került bele szinter tárcsával.Ez volt az utolsó simitás,amit igényelt,pedig "együttlétünk"alatt több mint 100 ezer km szaladt bele.Tipikusan az az autó,ami sosem fogy el.El?zni nagyon bátran is lehetett,mindig volt benne tartalék.De sajnos elérte a végzet egy piros lámpát elnéz? hölgy,és egy Mondeó képében.Igy a törés teszten is jól vizsgázott,hiszen az oldalról telibe után gyakorlatilag karc nélkül szálltam ki bel?le.
Hibalista
- F?ként kuplung és futómü problémák voltak,de versenyz? barátaim tanácsára Koni állitható futómü,és Sachs szerkezet került bele szinter tárcsával.Onnantól minden gond megszünt létezni.A motor-váltó csak "leg" szinten emlegethet?.
Ide hordtam szervizbe
VTP Motorsport Egyesület,Miskolc,Hegyalja u 219.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 213 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 115 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | Opel Astra |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
