A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1983-1992)

Golf 1.8 GTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A VÉGZET

Szöveges ítélet

Ismertem az el?z? gazdáját,és könyörögtem,hogy én legyek az els?,aki megtudja hogy el akarja adni.Az üzlet megköttetett,és a tulajdonomba került ?.1983-as évjáratú Golf I 1.8 GTI,a legutolsó I kiadás.Elhatároztam,hogy teljesen új autót épitek bel?le,ezért szétszedtük a kasztnit,kihegesztettük,meger?sitettük,kapott egyedi narancsvörös metálfényt,és áthuzattam az üléseket is.A motor-váltó egységhez nem kellett nyúlni,pedig 200 ezer km volt már benne.A fékeket Brembó márkájúra cseréltem.Amikor kész lett,a használat során derült fény a gyengébb pontjaira.A keskeny,viszonylag magas épités nem kedvezett a forszirozott tempónak,ezért Koni állitható rugóstagok kerültek alá.Innent?l már csak a kuplung adott problémát,mert a széria nem sokáig birta a gyür?dést.Kideritettem,hogy gyárilag is Sachs "teli" szerkezettel szerelik,igy ismét ilyen került bele szinter tárcsával.Ez volt az utolsó simitás,amit igényelt,pedig "együttlétünk"alatt több mint 100 ezer km szaladt bele.Tipikusan az az autó,ami sosem fogy el.El?zni nagyon bátran is lehetett,mindig volt benne tartalék.De sajnos elérte a végzet egy piros lámpát elnéz? hölgy,és egy Mondeó képében.Igy a törés teszten is jól vizsgázott,hiszen az oldalról telibe után gyakorlatilag karc nélkül szálltam ki bel?le.

Hibalista

- F?ként kuplung és futómü problémák voltak,de versenyz? barátaim tanácsára Koni állitható futómü,és Sachs szerkezet került bele szinter tárcsával.Onnantól minden gond megszünt létezni.A motor-váltó csak "leg" szinten emlegethet?.

Ide hordtam szervizbe

VTP Motorsport Egyesület,Miskolc,Hegyalja u 219.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1983
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 213
Megbízhatóság (9) Vezetett km 115
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 2107 Következő autója? Opel Astra
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1983

További ítéletek (253 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)