A tökéletes első autó
Szöveges ítélet
A történet úgy kezdődött, hogy adott volt gyerekkori álmaim autója a Golf 2-es. Egy hónapja rendelkezem is egy ilyennel, amit nem gondoltam volna, hogy valaha is lesz egy ilyen autóm. Először 1.3 benzines és 1.6 diesel között vacilláltunk (bár igazából egy gti lett volna az álmok netovábbja, de az azért első autónak kicsit erős lett volna:)), aztán mégis az utóbbi mellett döntöttünk, a fenntartási költségek és a nyomaték miatt. Ugyanis egyik sem egy nagy lóerőgyár, de a dieselnél mégis ott van az a tengernyi nyomaték.:D Viszont így a biztosítása kicsit magasabb, de hát annyi baj legyen.
Én csak jót tudok írni az autóról, semmi nem romlott el még rajta (bár még csak 1 hónapja van meg). Nem értem azokat akik azt mondják/írják, hogy fapados a belseje. Vagy csak nem ültek még suzuki swiftben. Annak a belsejét sztem össze sem lehet hasonlitani a golféval. Arról nem beszélve, hogy az enyém 20 éves létére meg sem nyikkan a jó magyar utakon. Nagyon egyben van az egész kocsi. Hidegben is indul egy pöccre és sztem a hangja is nagyon szép (már ha nincs szétgyilkolva a motorja). A dinamika nem az erőssége, de azért 1-es 2-esben lehet meglepetést okozni a sok "0fötöértkihozomasuzukitésboyracerkedek" típusu embereknek. Sztem a 90-100 as sebességet szereti legjobban, ekkor már majdnem termeli a gázolajat:) Egyébként az 5 literes fogyasztás sztem simán tartató, de inkább ez alatt szokott lenni. Mondjuk hozzá tartozik, hogy nem szoktam vele 120nál gyorsabban menni.
Az egyetlen rossz tulajdonsága az a néhány rozsdafolt, ami megjelent, de azért nem olyan vészes mintha a következő eső után el akarna tünni a föld színéről.:))
Amit cseréltünk benne az minden sicher ist sicher alapon lett kicserélve. Egyedül a bal oldali bajuszkapcsoló égett be és emiatt ha felkapcsoltam a fényszórót levágta a világitást. de volt h csak gondolt egyet és magától is megtette. Esőben, sötétben nem a legjobb vicc:S de azóta meg lett javítva. A másik a termosztát volt, de az is ki lett cserélve és azóta minden működik perfektül. Ki lett cserélve még a hátsó kerékcsapágy, a féltengely gumiharangja, a vezérműszíj, generátorszíj.
Mindent összevetve én nagyon imádom és semmilyen más kocsiért nem adnám oda jelenleg. Aki megbízható, olcsó fenntartható kocsit keres, sztem ez a golf nagyon jó választás
Hibalista
- Bal oldali bajuszkapcsoló (állítólag típushiba)
- termosztát
Ide hordtam szervizbe
Ismerőshöz. Gyorsan és megbízhatóan dolgozik.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 237000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
