A PIERBURG karbi javítható!
Szöveges ítélet
Az egészet a karburátor javítás miatt írtam be. A lényeg, hogy az elektronikus PIERBURG karburátoros motorom már a megvételkor sem volt a helyzet magaslatán, de azóta egyre rosszabb lett. Alapjárat semmi, ha van, akkor is füstöl. Hirtelen lassulásra simán elmegy a motor, lefullad. De ez már a múlt. Ezt a karbit meg lehet javítani!!! Akinek ilyen autója van, ne adja fel, szeresse és vigye el szerelőhöz. Én egy bontott, korábban megjavított karbit vettem (motorkódra hirdették, nem véletlenül) és a srác javasolta a szakit Szigetszentmiklóson. Érti a motor lelki világát. A lényeg, hogy nemcsak a karburátorral volt baj, hanem a lambda-szondát is ki kellett cserélni. Most - lekopogom - jól szuperál. Mivel több buktatója lehet ennek a szerkezetnek, érdemes hozzáértővel megnézetni. Minden eleme újonnan aranyárban van, ha lehet használtakból kell összerakni a jót. Szóval ne buheráljatok, nézessétek meg rendesen. Jó tanács.
Hibalista
- Futómű részei (gátlók, gömbfejek, kerékcsapágyak, toronycsapágyak) lettek kicserélve, mióta megvan;
- Egy nagyobb (felütős, koppanós) gödör kb. 15000 Ft-ba kerül
- A karburátor javítása 15000 Ft volt (ez egy külön történet)
- Kézifékkötél cseréje
- Hátsó fékek cseréje
-
Ide hordtam szervizbe
Filep műhely (Újpest), jól dolgoznak, el lehet bezélgetni a részletekről is. Ők csinálták a szűrőcseréket, meg a futómű javítást.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Szívsebész Szigetszentmiklóson, ő csinálta meg a karburátort.
(Nem mellékesen hobbituner.)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 153000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | egy kombi a családból |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
