A megbízhatatlan német pénznyelő!
Szöveges ítélet
Az autót felújítva kaptam az első 1 hétben tényleg hibátlanul teljesített viszont utána beütött a ménykő. Ami eltudott romlani és ami nem az is elromlott. A hengerekben mért nyomás kevés volt. A szerelő azt mondta, nem lehet javítani komplett motor csere kell...ez megvolt. Ez után a fogyasztását nem tudtam 10 liter alá vinni,( spórolosan vezetve sem ) pedig valljuk meg egy 1.1-es motornak nem kéne lezabálni a pénztárcámat a Golf megtette. Sokat gondolkoztam miért lett a Golfnak ekkora presztizse lehet mert sokat gyártottak belőle vagy, mert golndoltak a fiatalok igényeire a GTI / VR6 párossal.
Kasztnyi (viszonylag) jó volt. Műszerfal szétrepedt mint az érett dinye. És a többi idegesítő dolog. Többet NEM veszek Golfot legyen az NULLA kilóméteres jármű!
Hibalista
- Gyújtáskapcsoló, gyújtás elosztó, gyertyák, váltó, fékcső elrohadt és elment a fékolaj, komplett motor csere, hátsó kettő kerék csapágy, első kerék csapágyak, komplett kuplung szerkezet, kipufogó. És a többi apróbb dolog...
Ide hordtam szervizbe
Vidéki szerelő Ő elég szépen tudta hova kell nyúlnia.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 700000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Aleko | Következő autója? | Ignis 1.3 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.2/10) |
