A Kettesgolf
Szöveges ítélet
Tipikusan tökéletes els? autó volt... a legjobb tulajdonsága, hogy gyakorlatilag inflációval tartja az árát (amit a VW-n kívül nem sok autó tud azokból az id?kb?l)
Megvettem 440ezerért, használtam 4 évig, beletettem 60e km-t és eladtam úgy 420ezerért, hogy el?tte tet?re raktam (új tet? lett rajta és újra lett fényezve az egész (mondjuk nem eladásra lett összegányolva, hanem rendesen meg lett csinálva), nem lehetett betenni rükibe, és az ominózus karburátor is beteg volt!
Egy nagyon kis kellemes autó volt és nem bántam meg a vételét!
Addig maradt ez így amig a korából adódóan nem kezdtek el olyan hibák el?jönni amik miatt már csak nálam szakért?bb gazdának érték meg fenntartani!
Ja, és üzenem a VW gyár tervez?inek, hogy ennél szebb Golfot még mindig nem gyártottak!
Hibalista
- Az els? 3 évben semmi extra, aztán az atomreaktor méret? karburátora gyakorlatilag megcsinálhatatlanul szétesett... nem volt szerel? aki helyre tudta volna pofozni így vagy 15litert fogyasztott vagy folyton dadogott vagy nem ment sehogy...
Ide hordtam szervizbe
Haver
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | BX (anyukáé :D) | Következő autója? | Honda Civic 1.6vti |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
