A GTI
Szöveges ítélet
Ez a gép a vezetési élményről szól, emiatt sok hátránya van kényelmi szempontból, viszont a kütyük hiánya miatt kevés a súlya, ami csak előnyös tulajdonságokkal jár, sportfutómű van alatta ezért brutális kanyarsebessége van, néha még ilyesztő is.A komfort eléggé hiányos, nyáron meleg van benne, télen hideg, a futómű kirázza a lelkem, a sportkipufogórendszertől hosszú útón olyan mintha egy méhkasban ülnék. De mindenért vezetési élménnyel kárpótol, nem is akárhogyan! A kb 140 lóereje nem hangzik túl soknak, de egy vadállat. Közelítünk a 300ezer km hez de vígan lepörög 6500-7000 ig(persze szigorúan üzemi hőfokon!!!). Amai autók nagyrészének vicces (inkább kínos) pillanatokat tudok vele okozni.
Lehetne bele tenni komfortnövelő cuccokat(szervó, klíma, gyári rugók) de szerintem ellenkezne az autó filozófiájával.
Megbízható, odafigyelést igényel de meghálálja.
Hibalista
- Váltócsere, fűtőradiátor, szelepszimmeringek.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | G60 Golf |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
