A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1983-1992)

Golf 1.6D cl 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1.6D: a kis harcitraktor

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem? Ja igen: kellett egy kis fogyasztású olcsón fenntartható verda, lehetőleg dízel kb 5 kilóm volt rá. Ismerőstől vettem, jó kasztnival, füstmentes erős motorral egész jól egyben volt, bár kicsit szólt a nyelestengely csapágy a váltóban. Betoltam a szerelő ismerősömhöz cseréltünk egy hűtőt, egy radiátort, két lengéscsillapítót (nem belevaló és teljesen két különböző gátló volt benne elöl,az egyik gázcsődarabbal!!! meghosszabbítva). Ezek után jó ideig csak nyalta a kilómétereket zok szó nélkül. A 16" felniknek mennie kellett, egyrészt azonnal felütött a futómű, másrészt 1kátyú 1görgőztetés, éshát kátyúbol elég sokvan (thanx to Demszki). Az első észrevételem a nem csak korához képest precíz és jó futómű, és az 54 lóhoz képest egész fickós motor (persze csak ugy százig, utánna halál). A fogyasztásrol annyit hogy 7-nél többet egyszerűen nem lehet megetetni vele, nekem egyszer sikerült, amúgy 5,5-el eljártam vele télen -nyáron, városban-országúton mindegy volt. Egyszer le tudtam vinni 4-re!!
Aztán elkezdett irdatlanul szólni a váltója, majd szép lassan elfogytak a sebességfokozatok is róla. Váltócsere: 30 000 bontva nagynehezen + 20 000 munadíj, de nem tartott sokáig. 5000 kilcsi utaán a történet megismétlődött,
de a harmadik váltó is pár ezer kilóméter után szólni kezdett benne.
A tanulság, hogy huszonéves autó huszonéves alkatrésze sose lessz az igazi, fel kellett volna újítani mielőtt berakattam volna. Az olajat is ette mintaha muszáj lett volna, majd jött a tél, az első hideg, persze nem indult. Mint utólag kiderült a 4 izzítógyertyából 3 kiment, utána -20-ban is pöcc-röff. Karácsony előtt egy héttel letört a vezető oldali kilincs is egy hétig a hátsó ajtón száltam be+ a fűtőmotornak is bealkonyult, na akkor nagyon mérges lettem és végülis eladtam, majd átültem egy fröccsöntött c corsába, inkább költöttem volna 2-3 kilót a vén kályhára, fényévekkel jobb verdea lenne, de kellett nekem szervó meg villanyablak meg fiatal vas! A gépsárkány egy futársráchoz került, és sűrűn látom szembejönni, asszem bánom hogy eladtam....
Összefoglalva nagyon patent kis verda volt, na nem egy aszfaltszaggató de elvitt mindenhova. A formája, bár lehet hogy elfogult vagyok az egyiklegjobb a csapotthátúak között. Remélem még sokáig kerepel majd az új gazdi alatt.

Hibalista

- izzítógyertya, vízpumpa, kerékagycsapágy, lengéscsillapító, hűtő, radiátor, fűtőmotor, zárak(az összes :), váltó (3x mert a bontott váltók is u.o. szarok voltak)

Ide hordtam szervizbe

Kutás István csepel

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? colt Következő autója? céges (remélem)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1983

További ítéletek (253 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)