A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf 1,6 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Takarékos olajkányha

Szöveges ítélet


1996-ban Expressz hirdetésre vettem Kistarcsán, mint Németországban kiszolgált közszolgáltatási "cégautót". Nyilván roncsként lett behozva és kisteherautóként, azért a fapadosnál is fapadiosabb volt, ráadásul egy csomó időt kellett eltöltenem a Váci vámhivatalban az átminősítéssel. Amúgy a kaszni rendben volt, és a motor is rendben lévőnek tűnt, szerelő megnézte, olaj nem folyt.

A bevállalt kényelmi hiányosságokat leszámítva az autó az első télig rendben ment, akkor a sokadik indulási probléma után beletettem egy 81 amperórás aksit, ami utána vidáman forgatta a legnagyobb hidegben is. Kapott új Sava gumikat, bontóból szereztem ezt-azt, összeségében az egyre figyelmeztetőbb olajéhségen kívül probléma és lényegi kiadás nem volt. Ez addig tartott, amíg egy évvel a vásárlást követően megpróbáltam vele eljutni Berlinbe. Lengyelországon még átverekedett, de Berlintől 100 km-re besült a motor, az egyik henger pedig beletört a sztrádán. Nem vagyok németes, de a kiérkező német autómentős "das is tot" ítéletét rögtön vettem és dícsértem a sorsot, hogy rendelkeztem Autóklub biztosítással (egyben átkoztam a Lehel út és Váci út kereszteződéséhez közeli autószerelőt, aki előzetesen átvizsgálta a kocsit). A biztosító hazahozta a gépet, az utat vonattal felyeztem be és az akkori barátnőmmel is ez volt az utolsó közös utunk.

Odahaza választhattam: 1. kirakom az árok szélére kulccsal együtt, de még ellopni sem lehet. 2. Eladom ahogy van. 3. Rendbehozom.

Miután kocsi mindenképpen kellett, a Mártonhegyi úton Imre Laci 200 ezerért az eredeti és nem sérült blokkba beleépített egy új motort. Az autó 3 évig ezzel pöfögött -a legnagyobb megelégedésemre. Legalábbis ami a motort illeti. Pöccre indult, gyönyőrű hangja volt, 4 litert evett városon kívül (bent 5-öt), éppúgy elment fél méteres hóban, mint a szőlőhegyen sárban. Költeni nem kellett rá, nem rozsdásodott. Hangos volt, a műanyagok érezhezően elkezdtek fáradni benne, egyre jobban zörgött és változatlanul idegesített, hogy az ajtó becsukása (3 ajtós volt) - hacsak nem tekertem le résnyire az ablakot - komoly izommunkát igényelt. Sajnos nem volt senki a családban, aki vezette volna, ezért kénytelen voltam eladni "áron alul", hiszen a motor szinte vadonatúj volt.

Összességében sokat utazó vidéki embernek a maga korában, de akár most is (pl. telkes autónak) ideális, kis fenntartási költséggel, nagy megbízhatósággal.

Hibalista

- - motor (henger)
- . akkumulátor
-

Ide hordtam szervizbe

Mártonhegyi út, Imre autószervíz (ajánlom)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1983
Kényelem (1) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Astra Következő autója? Peugeot 406
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)