A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf 1100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető 1sőautó

Szöveges ítélet

82-es a kicsike nem sokkal vagyok idősebb nála, családunk elsősutója, így rajta tanultam meg vezetni. 97-ben vettük 250-ért. Évente zöldkártyára kétévente vizsgáztatni kibírható Cserélni kellet a kerékcsapágyakat, és a vezérműszíjat a vízpumanyagilag.
Nagyon egyszerű fapados és szívós négykerekű. Kívülről nem is látszik mennyi mindent bele lehet pakolni. Soha nem hagyott még cserben nem is fogom eladni nagyon hozzám nőtt. Az 1100-as motorocska nem egy erőmű meg kell gondolni minden előzést, de ha ezt elfogadja az ember mindenhova elvisz viszonylagos kényelemben. Elég széles belül, rövid útra hátul is elüldögél max. 2 alacsonyabb ember csak sajna a lábtér kevés. Ha kell lehajtom vagy ha úgy hozza a szükség kis is veszem a hátsó padot, ekkor mintha kombi lenne. Vittem már vele pár zsák meszet meg egy kis cementet is nem mondom lassabban szedte a papucsait de akkor is elvitt ahova kell. Ilyenkor jól lefekszik a hátsója és nem nagyon szabad használni a távolságit.... Ez a motor csak 98-ast eszik úgyhogy tankoláskor szigorúan adagolom bele az ólompótlót, a tank kerek 40literes. Terheléstől, lábtól és időjárástól függően 7,5-10l körül eszik de ez betudható annak is, hogy még nem volt megbontva a motor és a hangja alapján ráfér lassan egy kis generál de eddig még nem vettem észre mérhető olajfogyást! Extrái: a nemrég beépített CDs rádió amit legjobb állva hallgatni menet közben 80 felett nem érdemes, és van gyári szúrófénylámpa ami reflektorral közösen nappalt teremt az éjszakában:))
Még soha nem forrt fel a víz akármilyen melegben is araszoltam vele, lehet túl van méretezve a hűtő mert télen jobban is fűthetne. Ha -5C alatt nem akarunk megfázni jön a kartonpapír a hűtőre és máris van fűtés. A váltó csak négygangos rövid áttétekkel, már elég lötyögős de még mindig teszi a dolgát, olvastam-láttam tesztekben új autókat rosszabb váltóval. Külön kedvencem a szivató, meg kell ismerni mikor mennyire kell ki-be tologatni. Kezdetben hajlamos voltam későn visszatolni, ment is a szekér de a fogyasztásról inkább nem beszélek....
Sajnos a mi kis piros szemünkfénye jó barátságban van a rozsdával (talán így 23évesen megbocsátható). A küszöbök és a hátsó dobok környékére figyelni kell. A porlasztó és a gyújtás gyenge pontjai vigyázni, ellenőríni kell mindkettőt különben nem megy a szekér.

Szóval ideális első autó olyannak aki nincs nagyon eleresztve, aki tudja, hogy az ilyen gépeknek lelkük van. Kormányzása nagyon könnyű szeretem vezetni nem választ el az úttól, csak teszi a dolgát még remélhetőleg nagyon sokáig.

2005.ősz:
Egy hosszabb mátrai szabadság után sajnos el kellet vinni szerelőhöz mert valaminek búgó hangja volt. cserelista a szervízeknél. Szegényke kezd elöregedni a hegy kihozta belőle a maximumot.

2006 nyara:
A családi tanács meghozta a keserédes ítéletet GOLFikát eladjuk, helyette veszünk valami újat! Igazság szerint hosszabb utakra már nem merünk vállalkozni vele 192000 km futás után. Nemsokára itt a vizsga ideje ki tudja mit találnak és mennyiért és mostanában egyre többet leáll vagy nem tartja az alapjáratot. Ez megint porlasztó lesz vagy a gyújtás de már nem akarunk rá költeni.

2006.07.05: Életem első saját autója életének 24.évében 2 nap internetes hirdetéssel elkelt szép emlékeket hagyva maga után….

Hibalista

- Mikor megvettük cseréltünk: minden folyadék, vezérműszíj, ékszíj, gyertyakábelek, gyertyák, porlasztó, gyújtótekercs, elosztófedél, rotor, váltó és gázbovden. + Lakatos munkák: sajnos 1ső autóm így jól megszívtam : szétrohadva mindkét küszöb és még néhány foltozás, ha meg lúd legyen kövér kapott alvázvédelmet is.
-
- Azóta: gyertyák, hátsó telók, fogyó alkatrészek vizsgák idején
- Mindez elérhető áron nem horror fenntartani.
-
- 2005.06.21:
- A héten lejár a zöldkártya elvittem hát Golfikát kedvenc műhelyembe (lásd: szerel?knél) kapott fék és szelepbeállítást, vezérműszíj ellenőrzést is. Érezhetően javult az autó, kicsit fickósabb lett, szebben jár a moci és talán valamivel kevesebbet is eszik majd remélhetőleg. NAGYON MEGÉRTE EGY KIS KARBANTARTÁS!
-
- 2005.09.25: A futómű felöl érkező búgó hang szólt, hogy szeretne szerelőhöz menni, hát legyen. Kapott új kerékcsapágyakat (a Golf II. is ilyenekkel megy) + szimeringet kellet cserélni az elosztónál mert megjelent 1-2 csepp a rotorba
- + cserélni kellet a vezérműszíjat a vízpumpával közösen

Ide hordtam szervizbe

Schmidt Gábor műhelye

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Nánai Péter lakatos műhelye!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1982
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 157000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? FIAT Punto 1.2 8v
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)