Szerelem a köbön
Szöveges ítélet
Gyerekkori imádatom tárgyát a fekete erdő klinika Udója is erősítette. Aztán jöttek a sanyarú pénzkereső évek és az áhítozás. Ahányat láttam mind megnéztem. Amikor már volt elegendő pénzem minden újsághirdetést lenyomoztam. Láttam szépet, drágát, olcsót rosszat, lelakottat. Egyben azonban azonosak voltak, mindegyikben 11o és 15o ezer között állt a km óra ( azóta rájöttem ezen óraállással lehet eladni Mo-on az autókat ).
Szóval sokat mentem, sokat láttam ( néhányam meg is utáltak a kritikámért ). Aztán már jöttek a segítők akik súgtak, kint kéne gépet nézni. Akkor még lehetett ( 2002-ben ). Voltam is kint vagy 7-8-szor, mire meglett a szerelem. Az internet csalóka, így akkoriban a kint járó autó nepper haverok súgtak, hívtak, mindig konkrét kocsikra mentem. Sajna még mindig nem volt elég pénzem a tökéleteshez, de tényleg szépet akartam.
Így maradtam meg egy teljeseb eredeti 226 ezer km-t futott pirosnál, az 1993-as sportline vérvonalnál. A tulajjal is találkoztam. Igen egygazdás volt a verda ami kint is ritkaság egy ilyen idényautónál.
A vámon már nem volt egyszerű áttolni az autót, 76o ezer vámot akaratak velem fizettetni a 25oo eurós kocsiért. Vicc nem!!!
Azóta nagy a szerelem, ápolom, védem, fűtött garázsban tartom, ha esőbe autózom vele akkor fáj a szivem. Nem használom minden nap ( ez az öt év alatt futott km-ből is látszik- mellette egy golf 4-be már belegyúrtam 286ezret, megy egy oktáviába 112ezret ), kirándulós és találkozókra járós kocsinak vettem és annak is használom.
Előnyök, hátrányok: hát a szerelmét az ember nem nagyon bírálja, de legalábbis óvatosan.
Nekem ezeddig csak vezérműszíjat kellett cserélnem 24o ezernél, meg az olajakat, ja meg az eredeti középső dob mellett már kifújt egy kicsit így azt is lecseréltettem ( a hátsó dob még gyári! ). Az autón nincs kopás, horpadás, karc ( apró téli kavicsnyom az sajna van rajta az osztrák hegyekből ), teljesen eredeti minden darabja, festve sem volt.
Itt jegyzem meg, hogy a hazai gépek nagyrésze ennnyi km-el került be az oszágba és más futottak mégegyszer ennyit. Hát ezért az a sok rossz tapasztalat ( kint No-ban a 12oezer km-t futott cabriók úgy néznek ki mint az újak!! ), annyi km után még egy VW is lehet beteges.
Az imádat tart továbbra is, már kiírtam az idei VW találkozók időpontjait, megyek, s találkozom a többi megszállottal.
Az autó nekem sokban volt, anno 2oo2-ben 1220ezerben, ami az itthon kaphatóknak a max ára volt, de olyat sikerült vásárolnom amit tényleg érdemes megtartani, s nem fog éveken keresztül csalódás halmazt okozni.
Hibalista
- csikó ez még!!! Nincsen rajta rossz alkalrész!!
Ide hordtam szervizbe
Győr Fehérvári u 76.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 228000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf I | Következő autója? | Az autó nem eladó, de veszek mellé egy T+ Multivant |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
